Inlägg från: Snart_FruL |Visa alla inlägg
  • Snart_FruL

1 år på BT har lär mig att det är ....

det mitt år på BT har lärt mig är att det alltid kommer finnas folk som stör sig på ens val, oavsett vad man gör för val.

och att det nästan alltid finns folk som tycker man har rätt att göra vilket val som helst oavsett vad saken gäller och speciellt om man är blivande brud. Detta under utropet Det är ERAN dag gör precis så som ni vill!

Sen är det universiell lag att alla brudpar är fina och alla brudar vackra, detta oavsett om de är det eller inte...

• Snart_FruL

Om man redan har bestämt sig men ändå frågar så tyder det i mina ögon på att man vill bli bekräftad. Man vill få höra att man är helt normal, att andra gör så osv...

• Snart_FruL

om det är nåt som syns från månen så måste det vara bruden blås lista, för att kinesiska muren skulle synas därifrån är en myt. På många ställen syns ju inte muren ens här på jorden....

Sen kan jag inte förstå vad det skulle vara som är patetiskt med att skriva en lista över saker man lärt sig här... oavsett om man gör likadant själv, i min värld kallas det att ha en skön självdistans! Visst måste man kunna få le lite åt hur man själv och andra beter sig...

• Snart_FruL

littlepixiegrl - Mrs B :D :D :D Tack för kvällens gapflabb... så fel det kan bli när man menar rätt... Skulle tro att man inte kan se muren på majoriteten av platser på jorden.

Det jag egentligen menade var att jag såg ett program om Kinesiska muren på discovery - en kille som vandrade längs hela muren. (Tog över ett år) På sina ställen i kina är det svårt att avgöra exakt var muren gått, för att den vittrat sönder så mycket...

• Snart_FruL

Tack BT för att ni insåg att den här tråden är jätterolig!

Nu har jag lärt mig att det lönar sig att gå ihop många och säga sin åsikt!

Svar på tråden 1 år på BT har lär mig att det är ....