• Dallas

1 år på BT har lär mig att det är ....

Bruden Blå
    Så sant så sant
  • Dallas

... det är fel att ha ett litet hemligt bröllop ( som vi hade)
    ...fel att ha över 100 gäster

• Dallas

Just precis så! Hur kan man???? Smyga o smussla eller tro att man är så himla viktig att man bjuder över 100 personer. Överdrivet å det grövsta...

• Dallas

Vaaa?? Var det en sarkastisk tråd detta??
    ... det är helt fel att starta såna här trådar
    ...fel att ha en annan åsikt än övriga

• Dallas

...fel att puffa för nån annan- tänk om det är samma person med olika nick!!!!

• Dallas

...fel att den som redan är gift hänger på BT. Vad gör människan häääär???

... fel att gifta slutar hänga på BT. Sniket att inte vilja hjälpa andra, när hon säkert fått massa hjälp själv

• Dallas

Bruden Blå
    Oooo ja det är otroligt viktigt

Märkligt när svar ges: Gör som ni vill det är ER stora dag. Så diskuteras det livligt om allt man måste ha/inte ha

( Men inte för personligt, det kan anses som stötande.)

Jag är ändå glad att BT finns, kul att hänga här även som gift.

• Dallas

Tittade nu på mitt förra inlägg; jag bommade ett ord!
    Man får inte har för personligt bröllop, det kan anses stötande

• Dallas

meb
    Du har rätt! Det är ofint att bomma ord och sen göra nytt inlägg om det samt rätta stavfel! Att jag inte lärt mig det

• Dallas

Ja vad bra idé! Tror du man kan hänvisa till alla sina stavfel/bommade ord mm från olika inlägg i samma tråd
  • Dallas

Äntligen! Skönt att tråden är tillbaka, vi mår alla gott av lite självironi och sarkasm.
    Bra att Bt la ut den igen!
  • Dallas

Osa kan ju betyda Obstruktiv Sömn Apné, inte undra på att folk blir förvirrade o inte svarar på inbjudan

• Dallas

Skönt att få flumma o ha kul.

Så om folk inte svarar; VÄCK dem genast
  • Dallas

Bruden blå
    Usch vad tråkigt med såna vänner!! Att det ska va så j*vla svårt att svara!
    Låt henne ligga i sitt komaliknande tillstånd. Jag hade inte brytt mig om att väcka henne heller

• Dallas

Men då är ju ert bröllop ett ypperligt tillfälle att visa att hon fortfarande bryr sig, fastän ni ej umgås. Ni har ju gjort det innan, och borde bli glad för att du bjuder till. Hon kan då också visa sin goda vilja.

Svar på tråden 1 år på BT har lär mig att det är ....