Inlägg från: Bruden blå |Visa alla inlägg
  • Bruden blå

1 år på BT har lär mig att det är ....

Hoppas alla förstår att denna tråd enbart dryper av sarkasm. För om det är en sak man vekrligen skall lära sig här innan man ens skriver ett inlägg på bt, så är det att det finns ALLTID också någon som tar illa upp, oavsett om det handlar om blå servetter eller gästantal eller ringar.

• Bruden blå

Dallas

he he. jupp.
    Får nog snart utlysa en tävlig tror jag. Första pris till den som lyckas hitta ett ämne som diskuteras utan att en endaste person kan bli upprörd eller tycka att det är fel. Hmm undrar om det är ens möjligt egentligen.

• Bruden blå

brud 070901

ha ha, sant, för antingen är man för mycket och tror för mycket om sig själv eller så e man för lite. typsikt att man måste va så himmla lagom jämt.

• Bruden blå

Råsabruden!!!

Om du gillade den, så kommer du älska den här.
    Jag har sett den hur många gånger som helst, men den blir bara roligare för var gång jag ser den.
    www.snabbstart.com/film/7363e97a4d

• Bruden blå

Linda83
    JUpp, det har jag skrivit, and prowd of it eller något sånt. Jag skrattade rätt gott åt att någon kännde att smachbox #19 var så vedertaget att alla skulle förstå att det handlade om en sketen puderborste. Även om nu denna puderborste tydligen kostade över 500kr.
    Tycker det bara ännu var ett roligt inslag på bt. 500kr för en bit plast. OKi om det varit ett par örhängen eller jeans. Men ur min synvinkel så väcker det skrattattacker när man lägger 500kr på en puderborste.
    Sen att du tycker att det är oki att gå in i en annan tråd och kalla mig patetisk för ett inlägg som jag gärna står för i den tråden du läste det bevisar ju bara ytterligare en poäng.
    Jupp.... Jag har lärt mig att det är helt oki bli tusen gånger så upprörd över en plastbit för 500 spänn att man måste gå in i en annan tråd för att försöka sprida budskapet och höja ett varnande finger för denna heeeeemska kvinna som skrattar åt en plastbit.
    Ärligt, min sista punkt är nog den enda sanna på listan.
    Det här stället är inte riktigt sunt alla gånger.
    Jag tar livet med en klackspark och kommer gladeligen fortsätta skratta gott åt svindyra plastbitar. Och du får om du vill gå runt i hur många trådar du vill och skriva att jag är patetisk om du tycker det. Tråkigt kanske att du känner det behovet, jag lovar, det är tusen gånger roligare om man inte blir så upprörd över allt :D

• Bruden blå

Linda83

Just det, lärde mig en sak till som du så fint visar exempel på .
    ....det är oki att göra grova påhopp och kalla någon namn, om man gör det mot någon som man själv i samma mening hävdar gör ett påhopp...

• Bruden blå

jench24

Dom togs nog bort, det var nog någon som anmälde henne eftersom hon kallade mig vid lite tråkigt namn. Mig gör det inget. Det hela handlade om att hon inte gillade hur jag gick på mot en annan grej i en annan tråd.
    Jag spårade väl ur lite, och då spårade hon ur lite mer om man säger som så. Allt i sann BT anda :D :D :D
    Så du missade inget, det är sånt här som händer lite dagligen här på bt, tokiga brudar du vet ;) och jag lovar, jag sätter mig själv högt på tokiga bridezallas listan, så ingen är skonad här inte ;)

• Bruden blå

Snart_FruL

och då kommer vi helt osökt till den fina logiska följden på det... hihi, e det verkligen normalt om man får bekräftelse och blir ansedd normal här inne på BT ? ;)

• Bruden blå

littlepixiegrl - Mrs B

hihihi.
    KOmmer in o läser på morgonen lite. härlig start o få skratta lite gott.

• Bruden blå

Tjohooo, nu e jag glad igen :D :D :D :D
    I´m back. Nu ser vi till o fortsätter ha kul tillsammans *S*

• Bruden blå

Simsalabim och Pomodoro
    Precis, ni har båda rätt. Det finns inga givna svar.
    Men en sak kan man vara säker på. allt går att tjaffsa om här på BT *S*
    Det märkter man nästan först. Att oavsett ämne så är det liksom en het potatis när det kommer hit till bt.
    Det här är det forum där man so mest får tassa på tå.

• Bruden blå

...tur att smaken är som baken, då slipper vi slåss om samma klänning.

...så att osa betyder olika saker för gäster respektive inbjudare. för oss betyder det. "svara så fort ni bara kan, vi är otåliga". fär gästerna betyder det , "lägg åt sidan, vi har låååååång tid på oss att svara".

• Bruden blå

Dallas

ha ha ha, den var bra. tack för det skrattet på morgonen.

• Bruden blå

Dallas

jadu, frågan e om man vill det *S*
    Dom flesta har svarat, vi har några oss kära som inte svarat än, men där vi vet varför, dom bor utomlands och har svårt att få besked om dom kan få ledigt och en annan som evntuellt ska jobba/praktisera utomlands. skäl som vi fullt förstår, dom får gärna dröja lite tills dom vet, det är helt oki. men så har jag en så kallad vän som jag börjar känna att hon får gärna sova vidare. och inga ursäkter där inte.

• Bruden blå

Dallas

nä, somliga kan få sova, jag går och hoppas att hon inte svarar. hur hemskt det än låter. Men har insett att jag tycker vår vänskap är helt över. inte pga att hon inte svarar, utan pga att vår kontakt upphört helt.

• Bruden blå

Afrodite76

Jadu, hur man än vänder och vrider sig så blir det ju på något sätt fel för någon. Det e ju det som egentligen är den största charmen med bt, nämligen att vi alla är så olika.

Svar på tråden 1 år på BT har lär mig att det är ....