Inlägg från: Perkan |Visa alla inlägg
  • Perkan

30 juni 2007 - Ny tråd!

I´m here!

• Perkan

Kul A&R!!!

Vi ska också ha fest på en restuarant/hotell så vi slipper också problemet med shopping av alkohol samt kylning.

Idag har jag varit och handlat underkläder - de dyraste någonsin (!!!) men en gång i livet är det värt Blev på NK, känns super lyxigt!

Vad ska ni ha för nåt som är 1-gammalt, 2-lånat, 3-blått???

Har inte haft en tanke på det tills min kompis frågade mig igår???

Blått fixade jag idag.....

• Perkan

Jag ska också ha väska, men mest för att den ingick när jag köpte min M.S-klänning. I den? Typ läppglans/läppstift....

Ledsen Miss Cykel men jag har inget att komma med gällande bröllopsprogramm etc.

Sitter och är irriterad på min blivande, ibland fattar dom verkligen inte hur mycket det är!!! Grrr...

• Perkan

Snälla någon?!?! SMYCKEN!!!!! Vet inte vad jag ska ha och nu har jag lite panik.... För min klänning är väldigt "maffig" så halsbandet ska vara lite mer diskret känns det som....
    Vad ska ni ha?!

Tack Miss Cykel för lite support Grejen är att min blivande ska springa Stockholm Marathon imorgon så just nu är det BARA springning (förutom jobb) som han tänker på....

Det är faktiskt bara 2 vanliga helger kvar varav morgondagen går bort då jag får ta hand om barnen när han springer men även nästa lördag när jag vet att hans svensexa blir (vilket inte han vet) = jag har INGEN lördag som jag kan springa ärenden och shoppa det sista
    För helgen innan är det ju midsommar.

Sorry för långt trist ego-panik-inlägg

• Perkan

Tack för tipset om smycke!
    Igår hämtade vi min vigselring - wow säger jag bara *nöjd*

Idag är det Stockholm Marathon och min b2b ska springa, fr.o.m imorgon så ska han minsann få ge 110% på bröllopet!!!
    Ska bli 30 grader idag, inte så avis på honom att springa 4,2 mil!!!

Ska bli kul att få höra om det blir några möhippor i helgen

• Perkan

Träna?!?!? Duktigt!!!
    Fast jag kör nu Cambridge-kuren de sista veckorna fast inte renkur för det pallar jag inte, så på vågen går det nedåt i varje fall

Kul med alla hippor! Jag slapp också göra pinsamma grejer, puh - inte min grej. Men bjöd rätt bra på mig själv på andra sätt.

Har varit hos floristen idag och jag känner att det blir sååå bra!!!
    Jag älskar Gebera, så jag ska ha cerisefärgade Gebera tillsammans med rosor och Kallor (heter de så?), vita ska de vara. Sedan ska det vara corsage till brudgumen och bestman och 2 st korgar med blommor i till våra två brudnäbbar. Sedan beställde jag även till min tärna men blev lite osäker nu när jag kom hem. För om hon ska hålla min brudbukett samt hålla/hjälpa brudtärnorna (2 år + 3,5 år) så kanske det inte finns en hand över till hennes egna tärnbukett?!?! Hur ska ni göra eller skulle gjort? Lite onödigt kanske?

Köpte skor till brudnäbbarna idag, tillslut - shit vilken tid jag lagt ner på att hitta några!!!

Nej nu är det dags att fixa till det sista med bordsplaceringen och börja med placeringskorten..... som jag ska embossa och fixa med KUL!

• Perkan

Vad ska ni ha för solosånger???????

Om 19 dagar så står vi där och säger "JA" UNDERBART!!!!!!

• Perkan

Vad kul pruppa! Skriver ni ut och klistrar dit dom förhand. Jag har lite beslutsångest om engångskameror... hmm... veliga jag!

Vi träffade prästen den 29/5, han ringde redan i början på maj så ring honom du - det skulle jag gjort!

Bordsplaceringen blev klar igår, så skönt och den blev faktiskt bra tycker jag! Vissa är ju alltid lite svårare men de flesta är ju lättsamma och party (vi har väldigt få släktingar).

Vi kom nog överens om Your song med Elton John som solosång och sedan kanske Av längtan till dig....

• Perkan

Vi fick också öva... men hur mycket kommer man ihåg en månad senare?!?!

Vi har inte heller börjat med fest o vigsel program....

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!