Inlägg från: Perkan |Visa alla inlägg
  • Perkan

30 juni 2007 - Ny tråd!

Jag har beställt morgongåvor till min b2b men inget jätte stort och dyrt utan ett visitkortsetui med graverat hans namn på samt en fickkniv med gravyr på.

Vad har ni andra köpt/tänkt köpa?

• Perkan

Pruppa - är det sant? Vet inte om jag skulle kunna vara som du gällande ringen, och skratta åt det hela *starkt gjort* men iofs vad gör man? IDIOTER!

Marsuinna - jag trodde också det skulle komma vattkoppor på minstingen för ett par veckor sedan då stora tjejen hade det men minstingen fick aldrig det?!?! Så jag *håller tummarna* att hon klarar sig också! Nu när det är så nära inpå och allt, skulle ju vara lite trist!

Imorse blev min b2b kidnappad till sin svensexa, jag fick ett uppdrag av hans kompisar igår att skicka ut honom på nåt uppdrag som idag - lördagsmorgon kl 9.30( !!!) - så det fick bli en "mjölk, bröd och ost" variant
    Det gick klockrent! Kl 09.31 så gick han *nöjd*. Tydligen så drog dom av honom alla kläderna (!!!) och satte på honom en silverbaddräkt - stackars krake!!! (Tydligen så ska han få testa på simhopp - jisses!!! ) Han lär få skoj för det är underbara kompisar som ska med och de kan verkligen bjuda på sig själva utan att det blir "för mycket".

Jag fick åka på att jobba idag då min kollega ska vara med på hans svensexa och det fanns ingen annan som kunde joura på telefon. Så mormor får ta hand om vår lilltjej. Men det kan jag bjuda på, roligast om så många som möjligt kan vara med på "hans dag". Ska bara jobba 11-15 och det går ganska fort men som ni märker har jag inte jätte mycket att göra

Ha en trevlig dag i sommavädret!!!

Nu är det bara 2 VECKOR kvar, tänk just nu om 2 veckor sitter nog de flesta hos frissan och gör sig fina UNDERBART!!!

• Perkan

Glömde en sak! Jag gjorde klart vigselprogramet igår - *skönt* och började på bröllopsprogrammet. Har ni med några sånger? Vilka i så fall? Är lite velig... brukar man verkligen sjunga på en bröllopsmiddag eller är det mer som "utfyllnad"?

• Perkan

Vad kul!!! Nu är nästan alla "hippade" och våra b2b "svensexade" va?!?!

Jisses vilken kille som kom hem inatt, min b2b blev hårdrocksminkad i värsta kizz-outfiten då han i yngre ålder gillade hårdrock (vilket jag aldrig fått uppleva med långt hår etc ) och sedan hade han inte fått bort allt smink när de skulle vidare för mat och partajj så inatt så hade han fortfarande rätt markerade ögon... haha.... Han blev jätte överaskad och otroligt glad och chockad så de hade haft en lyckad dag!

Å snacka att de hade tur m vädret, igår soligt och idag regn *puh*.

Midsommarhelgen och sedan smäller det!!! Jisses vad fort det har gått på slutet *längtar*

• Perkan

Vi skrev visst samtidigt Edsbybrud!

Jag sitter också och pillar med bröllopsprogramet, vårt vigselprogram är också klart! *skönt*

Ja vilka låtar ska man fylla ut programmet med, är inne på lite samma stuk som du - *myslåtar*, tycker inte heller det passar alls med snapsvisor!

Tänkte också på det! Vad ska man göra efter "den här tiden" *skratt* Kanske vara en liten bättre och engagerad mamma kanske?

Ska bli kul att kanske få se lite bilder från allas STORA DAG i efterhand sedan!

• Perkan

Nervös - jaaaa minsann det börjar jag bli rejält nu faktiskt!!! SHIT!!! Det hela kom verkligen över mig idag när vi har suttit med min mamma, toastmastern och bestmannen och planerat!!! Det är så snart.... jag har också börjat tänka vad gör man om man verkligen är sjuk på bröllopsdagen? Hur sjuk kan man bli för man måste ställa in bröllopet? Nej men helt allvarligt..... käka vitlök, dricka te med honung i, hur mycket finns det att göra för att motverka så många baskelusker man kan???

• Perkan

Miss Cykel - Man bryr sig alltid när folk blir sura, så är det ju.. men jag tycker verkligen inte att du ska ta illa vid dig. Man kan inte bjuda ALLA, tyvärr Och om ni inte setts/hörts på ca 8-10 år så är det ju inte så konstigt överhuvudtaget faktiskt!

Duktigt med träning! Jag har lyckats gå ner 3 kilo men utan träning.... känns bra

12 dgr kvar.....aieweeeee......

• Perkan

maria070630; Jag lider verkligen med dig, guud vad tråkigt!!! Jag vet helt ärligt inte vad jag hade gjort.... Om du har tiden/orken samt möjligheten att göra det så ska du självklart göra det! Men är det dom som har sytt fel eller hur kan det vara sådan stor skillnad på klänningen?
    Lycka till!!!

• Perkan

Gaah... sitter med bröllopsprogramet och mitt i en mening somnar min b2b - är det dags att gå och lägga sig då?

• Perkan

När ni "trycker" era program, blir de häftade eller hur sätter ni ihop dom?
    Har ni det hela outsourcat eller? *skönt* Vilket format använder ni er av?

Jag försöker komma på nåt skoj i vårt häfte, något "nytt" men VAD?

Vad har ni med utom det "traditionella" som meny, gästbeskrivningar m.m.

Gissa vad jag håller på med kvällar och nätter numera!

Men snart är det Midsommar och då ska iaf vi ta en liten paus i det hela!!!

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!