Inlägg från: maria070630 |Visa alla inlägg
  • maria070630

30 juni 2007 - Ny tråd!

2007-06-30

Vi har handlat i Tyskland, allt utom "bubbel"..det blev billigt och bra. Tycker vi.

Det där med kylningen var en bra fråga som jag inte har funderat över, måste nog göra de. Vår lokal har visserligen en frys och kyl men de är inte stora och en hel del mat ska stå kylen under vigseln..

Man får kyla champagnen rejält innan så det håller sig ett tag ;)

• maria070630

Hos mig är det lite tvärtom det är han som ligger på att saker måste göras..jag bara tänker.
    Imorgon ska vi träffa prästen kl 14, vet inte riktigt men jag misstänker möhippa imorn med, undra hur de har löst det med prästen ?? Tänk att man oroar sig för allt ;)

• maria070630

Jag blev ordagrant tagen på sängen i går morse. Vi halv nio tiden störtade ca 10 st glada tjejer in i vårt sovrum..gissa om jag blev förvånad. Då var det champagne frukost. Långbord på altanen i strålande sol -jättemysigt.

Så fick jag en packlista och så bar det iväg..mot okänt mål. När vi närmade oss Nyköping fick jag öonbindel på och jag antar att vi körde typ 8 varv i varje rondell ;)

När bilen stannade och jag fick kliva ur ledde de in mig i eytt hus och tog av bindeln.Vi var i ett stall..

Följande timmar var det hästskötsel och en ridlektion (de vet att jag är skrajsen för häster..)alla red oh vi hade det jättekul.

Sedan var det ombyte På med värsta Susanne Lanerfeldt utstyrseln och ner på stan.kände mig något obekväm i dessa kläder men det rådde snart lite alkohol bot på.
    På stan skulle jag utföra diverse uppdrag i olika affärer där mitt pris fanns att hämta i kassan och skulle dokumenteras. Alla mina väner hade lika tröjor som de tryckt upp med texten Marias möhippa och en bild på mig..
    Hur kul som helst !!!!

Sedan var det picknick och spela in en skiva "värsta schlagern"..'
    Efter det var det relax med dusch och bastu..och på med de kläder som jag fåt i pris under dagen, mina egna jeans en maria tröja, mössa, slöja skidglasögon och moonboots.

Sen var det middag och party..vid elva tiden kom en suprfin bil och hämtade mig och jag fick åka ett cruising varv i en öppen bil.

Sen festade vi tills vi inte orka mer..En underbart rolig dag..Helt perfekt och jättebra ordndad..Lite trött idag ;)

• maria070630

Jag fick precis som du sjunga på scenen...oops !! Inte min starka sida. Men det gäller att bjuda på sig själv ;)

• maria070630

håller med om hjääääälpet !!!!!!!!!

tiden går så fort just nu

• maria070630

Hej tjejer !!

Min blivande har svensexa idag...har inte hört ett ljud men jag hoppas han har kul och att det inte blir för "blött"...

Nu har jag semester två veckor innan och jag hoppas kunna få det mesta fixat..tänkte trycka festprogrammen på tisdag.

Var på hemtex idag och de hade 50% på allt, ett tips om någon saknar dekorations grejer. Vi har bla grönt i färgtemat och det fanns mycket fint att använda..

Nu ska jag på 35 års fest..:)

• maria070630

Nu måste jag få hjälp !!!!!!!!

Var och provade min klänning för första gången idag..det var verkligen inte som jag hade tänkt mig..den är alldeles för djupt ringad för mig man kommer bara se ett par tuttar och det vill man inte...jag inte

Nu är jag helt inne på att köpa en ny klänning med 12 dagar kvar är man dum då eller ??

• maria070630

När jag provade klänningen i februari var den i helt annat material vet inte om det kan ha med det att göra..

Ska gå dit imorgon med och ha med mig en annan BH och en ärlig kompis får se vad som händer. Men just nu känns det inge kul..

• maria070630

På måndag ska jag trycka upp våra, då kommer det kännas som en stor sten har lättat..

• maria070630

Hej allihopa

Kan ni förstå att det närmar sig :)

Min klänning är en Nixa 7510, www.nixa.se
    där visas den i beige men min är vit.

På måndag ska mina festprogram trycks, har hämtat servetter idag ska träffa fotografen på måndag..spännande vecka.

Men vet ni vad jag är mest nervös över ??
    - att jag ska totalt storgåta bort hela bröllopet och se ut som en rödsvullen "jagvetinte vad" i ansiktet..

Vad gör man ??

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!