Jag blev ordagrant tagen på sängen i går morse. Vi halv nio tiden störtade ca 10 st glada tjejer in i vårt sovrum..gissa om jag blev förvånad. Då var det champagne frukost. Långbord på altanen i strålande sol -jättemysigt.
Så fick jag en packlista och så bar det iväg..mot okänt mål. När vi närmade oss Nyköping fick jag öonbindel på och jag antar att vi körde typ 8 varv i varje rondell ;)
När bilen stannade och jag fick kliva ur ledde de in mig i eytt hus och tog av bindeln.Vi var i ett stall..
Följande timmar var det hästskötsel och en ridlektion (de vet att jag är skrajsen för häster..)alla red oh vi hade det jättekul.
Sedan var det ombyte På med värsta Susanne Lanerfeldt utstyrseln och ner på stan.kände mig något obekväm i dessa kläder men det rådde snart lite alkohol bot på.
På stan skulle jag utföra diverse uppdrag i olika affärer där mitt pris fanns att hämta i kassan och skulle dokumenteras. Alla mina väner hade lika tröjor som de tryckt upp med texten Marias möhippa och en bild på mig..
Hur kul som helst !!!!
Sedan var det picknick och spela in en skiva "värsta schlagern"..'
Efter det var det relax med dusch och bastu..och på med de kläder som jag fåt i pris under dagen, mina egna jeans en maria tröja, mössa, slöja skidglasögon och moonboots.
Sen var det middag och party..vid elva tiden kom en suprfin bil och hämtade mig och jag fick åka ett cruising varv i en öppen bil.
Sen festade vi tills vi inte orka mer..En underbart rolig dag..Helt perfekt och jättebra ordndad..Lite trött idag ;)