Inlägg från: maria070630 |Visa alla inlägg
  • maria070630

30 juni 2007 - Ny tråd!

Edsbybrud

Ut i solen, suck lyckos dig här blåser och regnar det..

Vi är väl några stycken som får hålla tummarna för fint väder / uppehåll och inge blåst i hela landet nästa lördag ;)

Ha en bra midsommar :)

• maria070630

Jag börjar också bli nervös, oj vad smågrejer det är att pyssla med denna vecka.
    Drömde inatt att jag spillde kaffe på klänningen strax innan vi skulle gå in i kyrkan..
    Vi har ialla fall enats om att presentöppningen blir på måndagen kl 18 hemma i vår trädgård så bjuder vi typ på en pastasallad..

• maria070630

Jag ska inte stanna upp i kyrkogången, det är alldeles för känslosamt för mig...men en jättefin gest tycker jag. Imorgon ska mitt festprogram göras färdigt. Tillslut får man inse att det nog inte blir bättre än så ;)

• maria070630

Festprogrammen klara !!! Känns som om jag har läget under kontroll. Har pratat med fotografen idag..JAG VILL HA UPPEHÅLL !!! ska ta bilderna utomhus.

• maria070630

Vår fotograferingsplan B är nog studio om det spö-regnar för jag vill verkligen ha bilderna tagna på ett "visst" ställe - utomhus.

Ska gå in på SMHI´s sida nu tror jag.

• maria070630

Jag har gjort små lappar med maträtterna på ..- min svärmor gör egen buffé.

Så fick jag en brilliant id´e att jag vill ha "toa-bok" där gästerna kan skriva ner något "under tiden.." kan bli roligt att läsa.

Imorgon ska jag färga och plocka bryn och fransar och fixa naglar...
    Och prova klänningen en sista gång.
    Jag vill också prova ringen men min m2b har hämtat den och vill inte visa den förr än i kyrkan..tänk om man är lite varm svullen och inte får på ringen..för det blir väl fint väder ;)
    Barnen har träffat barnvakten idag och hon har fått sina instruktioner. Känns som om allt är ganska klart...

• maria070630

Hej tjejer jag är nog också ganska cool, just nu. Inte stressade men nervös. Har gjort jättefina naglar idag, knappt att jag kan skriva med dem ..

• maria070630

Jag är inte nervös för festen och allt jag är nervös för att gå in i kyrkan - larvigt, men sant och att stå där framme och "prata"..trots att jag har ett arbete där jag är väldigt central..Men det känns så högtidligt och annorlunda.

Imorgon ska jag färga utväxt, plocka och färga bryn har jag gjort. Sonen ska klippas och alla barnens kläder strykas.

Sedan har vi ett kompis par som bor långt bort som ska bo i vårt hus så jag måste nog städa ;)

• maria070630

Föresten vatten ur kroppen , är inte kaffe vätskedrivande..drick kaffe i bastun.. mitt bästa tips !! Jag binder också vätska lätt inte så kul på bröllopsdagen. Min fasa - ringen går inte på :(

• maria070630

Jag hinner inte in här på lördag, kanske en sväng imorn kväll..ha provgått i kyrkan idag med äbar och allt.Grät nästan då. Hu hur ska det då bli på lördag..
    Nu ska jag plocka undan i köket :(...

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!