• kela81

Varför blir det lätt "lynch" stämning här på BT??

ja...du...jag har märkt samma sak....men jag vet inte varför...på Bt:s systersida Fl så är det betydligt lugnare, även om det kan gå hetsigt till där ibland med, men det kanske beror på att det är mindre annymt där?
    Eller så är vi helt enkelt en bunt bridezillas som tar ut våran frustration över att blivande maken inte förstår hur viktigt det är att sidenbanden på inbjudan har EXAKT samma nyans som tärnans systers morbrors frus klänning här på bt istället....

• kela81

brud 070901 -jo...lite olustigt blir det....för ibland vill man ju ha råd och hjälp utan påhopp, men iblad så vill man disskutera....men vissa saker är liksom förbjudna....Och ja...min anledning till att hänga på bt-är just att få tips och ideer, samt att kunna babbla om hur perfekt, underbar och fantastiskt allt som har med mitt bröllop att göra är...eftersom vännerna lätt lessnar på att höra om min klänning 800 gånger

• kela81

Kan man inte ha samma koncept här som på FL? med egna kryp in och gästböcker...för då borde ju detta problem minska, för man kan ju fortfarande vara så anonym man vill, men det blir ändå inte samma sak

Svar på tråden Varför blir det lätt "lynch" stämning här på BT??