Inlägg från: Madeleene |Visa alla inlägg
  • Madeleene

Hjälp, mig snäll vad hade ni

gett en nära vän som är otrolig på blockflöjt, som kan till 95 % säkerhet melodin i fingrarna (den blomster tid nu kommer) för ersättning för att spela den på ett bröllop? Vi kommer vara utomhus inte i en kyrka. Denna person kommer även hjälpa till att göra inbjudningskorten/tack korten, vilken kostnad där skall man räkna med (förutom materialet till korten)

• Svar på tråden Hjälp, mig snäll vad hade ni
  • Madeleene

24maj08: Okej, tusen tack för idéen.

Gerda: Ja det kanske hon också gör. Hm jag får fråga henne lite fint vad hon vill ha för ersättning för det. Mycket bra tänkt

Åh nu känner jag mig lite lugnare.

• Madeleene

Gabbies: Okej, tusen tack för din berättelse om din vän. Vi får se vad min vän säger, det vore så roligt om hon ville. Vi har hängt ihop i många år.

• Madeleene

Okej, mina nära alltså familjen vet jag inte om de vill ha betalt. Men nära vänner funderar jag på. Min mamma och syster vill inte ha något det vet jag. Men vi får se vad min vän säger. Väntar spänt på svar. Åh att man inte vill ha present det var en bra idé. Tack för den..

• Madeleene

Polarn&pyret: Jag håller nästan med att det är snällast att fråga. Oj det kan inte vara roligt att knappt få ett tack. Jag kommer ge alla mina tre vänner en present som tack för hjälpen, floristen är en av mina bästa kompisar, hon som skall göra inbjudningskorten ev. spela och sedan min tärna jag kommer ha.

Svar på tråden Hjälp, mig snäll vad hade ni