• c_t

Januari-Februari 2008

Min m2b sa WOW vilken jäkla rumpa du har, när jag provade den
    Som att det var något nytt???

• c_t

Nyfiken brud- jag beställde den från Kanacca, det är en Forever Yours brudklänning som jag beställde i svart

Vinterbrud- ja det är en äkta MS som jag köpt, har dock inte fått den än.

• c_t

Och tack för alla komplimanger

• c_t

Min skulle kosta nästan 12 000 inkl underkjol om jag köpte den på Princessa i Södertälje. Jag betalade 4700 för min klänning samt 1200 i frakt. Vet inte än om jag måste betala tull men i vilket fall som helst så tjänar jag många tusenlappar på att beställa den från jaysbridal.com
    Iom att jag redan provat den i Södertälje så visste jag ju exakt vilken storlek men annars är det inga problem att mäta själv hemma innan man beställer.

• c_t

Jag vann pälsen!

Mina vigselringar har ni redan sett. Är så skönt att redan ha hittat dom som jag ville ha, slipper känna mig stressad över en sak mindre.

Er andras ringar låter jättefina!
    BZZ- ett tips är att gå till en guldsmed och fråga vilken storlek på brljanter som du behöver, sen beställer du diamanterna på diamantia.com istället och lämnar in.

• c_t

Bzzz
    När det gäller Ebay så sökte jag på fur och sen fanns den där 51 dollar totti så det var inte speciellt dyrt.
    Diamantia har jag bara hört gott om.

Snöflinga,
    Våra gäster betalar boende och resa själva, dom fick välja om dom ville följa med eller inte och det har snarare varit så att vi fått sätta stopp nu, den ryms inga fler i krykan. Middagen står vi för och det blir iaf billigare än om vi hade gift oss hemma så det gör inget
    Vad bra att du haft postiva kontakter med Kent, jag har pratat med honom i telefon och han verkar jätteduktig och väldigt rar.
    Capen betalade jag 298:- för så vill du ha den så är den din för samma pris men jag vill avvakta tills jackan kommer, den kanske inte passar och då kör jag på Capen.

• c_t

Snöflinga,
    Vi har inte fått något pris än men deras "bröllopsmenyer" som vi för övrigt ratade låg på ca 700 utan dryck men då var det 3-rätters. Vi ska plocka ihop en egen meny som släps i oktober tror jag och sedan har vi tårtan som efterrätt. Det kanske landar runt 600 per person inkl dryck och tårta.... vi har satt en budget på 800 så inte mer än det iaf.

• c_t

Vi har vigsel kl.17:00 och middag redan vid 18. Vi fotas innan vigseln. Vår vigsel tar 30 minoch vi går direkt till baren och skålar innan vi sätter oss till bords. Jag tycker iofs inte att det är så himla sent med middag först vid 19. Var på ett bröllop då vigseln var 20:30 och middag vid 22!

• c_t

Snöflinga
    Ja och det var dessutom ingenting som vi tyckte lät gott alls!

Jag har sparat din mail så jag mailar dig när jag fått Jackan.

ABBIE!! BILDER PÅ KLÄNNINGEN TACK!

• c_t

En kollega till mig, hennes kusin är konditor och jobbar i Kiruna så hon ska få göra vår bröllopstårta. Jag måste ta tag i det och börja leta bilder på hur jag vill att den ska se ut

Svar på tråden Januari-Februari 2008