Januari-Februari 2008
Jag kammade hem den genom budgivning och diverse elaka hot här i vår tråd om att ingen fick "ta" den
Jag kammade hem den genom budgivning och diverse elaka hot här i vår tråd om att ingen fick "ta" den
Här kommer en länk
cgi.ebay.co.uk/Japan-Fabulous-White-Imitate-Rabbit-Fur-Coat-Jacket_W0QQitemZ140138167212QQihZ004QQcategoryZ63861QQrdZ1QQcmdZViewItem
annars så sök på ebay
Japan Fabulous White Imitate Rabbit Fur Coat Jacket
Jag mätte mig för att se om den skulle passa. Måtten står i annonsen, en inch är 2,54 cm tror jag
Det är lugnt, du får mer än gärna köpa en sån om du vill
Jag har beställt en Maggie Sottero och fick just veta att den är försenad och kommer i september *suck*
den ser ut såhär, men jag ska ta bort axelbanden:
www.familjeliv.se/krypin/cocht/galleri.php
Jag har fått min jacka och den är för stor! *blir tokig*
Vet inte hur jag ska lösa det här! är det någon som har en ful jävla vinterjacka från -73 som jag kan låna för snart skiter jag i vad jag har på mig
Det roliga eller det värsta, hur man nu väljer att se det - är att tiden går så fruktansvärt fort! Nyss var det över ett år sen min m2b friade och imorgon är det bara 7 månader kvar tills vi gifter oss! Helt sjukt egentligen.
Snöflinga
Jag får se vad jag hittar på, avvaktar tills klänningen kommer i vilket fall som helst. Återkommer om capen
Skottdagen 2008
Snöflinga är rätt tjej att svara på frågor, hon är från Kiruna