Inlägg från: Gotland-08 |Visa alla inlägg
  • Gotland-08

Januari-Februari 2008

Jättefin klänning T och U! Och visst måste vi lägga ut bilder från bröllopen sen. Skulle vara så roligt att få se hur alla fick till det

Vi träffade kockarna idag och det känns mycket bra. Ser fram emot deras förslag och prisidé... Nu längtar jag hem och göra klart inbjudningarna så vi slipper vara hemliga. Det är lite jobbigt att hela tiden tänka på vad man säger till sina syskon och vänner. Många har varit på oss och frågat om vi inte ska gifta oss... Gissa om vi blivit duktiga på att hitta på bortförklaringar, ska bli så kul att höra deras reaktioner

Båten går 00.50... Är hemma 05.00

• Gotland-08

Qozze: Nej, vi provsmakade inte. Vi pratade om en massa idéer och de ska skicka förslag till oss. Vi litar helt på dem. De har en underbar resturang på Gotland min bror går i god för dem Han är bra min lillebror.

Hemliga är vi, nästan... Det visade sig att en körkompis till mig kände igen min mail på vår tråd...världen är bra liten, kanske läser hon det här också Pratade med henne och hon har lovat att hålla tyst. Jag litar på dig K Men visst ska det bli skönt och slippa vara tyst.

Min m2b ska ha frock coat och vi har ingen marsalk så det problemet behöver vi inte tänka på.

Presenter tänker vi inte önska oss. Vi tänker formulera något om att vi vill att alla kommer ner på fredagen och på det sättet kan umgås hela helgen. Eftersom det kommer att kosta för gästerna ser vi det som vår bröllopspresent. Vill de sen köpa något får de klura själva...

Är så trött idag, klockan var sex på morgonen när jag kom i säng. Hade inte sett huset på över en vecka och de j¤%vla rådjuren hade käkat, trots staket runt rabatten, på en del av mina rosor. Var så arg att jag inte kunde somna På tisdag börjar det stora bygga-staket-runt-trädgården projektet...

• Gotland-08

Qozze: Har också funderat på hur vi ska formulera oss men har inte gjort det än. Ska sätta mig någon gång i veckan med min m2b och de om vi lyckas... Vi kan väl hjälpa varandra? Lovar att skriva vår idé så fort den är klar.

• Gotland-08

Qozze: Tycker det är en superbra formulering men kanske lite för formell. Vet inte! Ska fila på en egen och sedan jämföra med er. Spännande fortsättning följer...

• Gotland-08

Jag är likadan, blir lite för formell... min m2b är mer talspråkig... Jag läste upp det ni skrev och det var han som påpekade mest De verkar lika... Roligt att de är så lika

• Gotland-08

oj, skulle vara en skrattgubbe!

• Gotland-08

Och kanske vi är lika också... vi har nog ganska lika smak, eller väldigt lika Ska bli kul att se era bilder från bröllopet.

• Gotland-08

Hojta till om du vill ha tips eller råd!

• Gotland-08

Matton är bra! ska dit och köpa papper och kuvert nu i veckan, vi kanske söter till varandra på Matton Själv ska jag gräva i trädgården imorgon...

• Gotland-08

Qozze: Låter mycket snyggt! Du måste lägga upp bilder så fort du kan Vad roligt att prova kläder, lycka till och hoppas du hittar din klänning. Ska kolla tråden imorgon kväll och se hur det gick... för du måste rapportera

Svar på tråden Januari-Februari 2008