Januari-Februari 2008
om det inte funkar sa ga in pa kanacca.se
Sok pa "Mon Cheri 0002" det ar den forsta klanningen som kommer upp da...
om det inte funkar sa ga in pa kanacca.se
Sok pa "Mon Cheri 0002" det ar den forsta klanningen som kommer upp da...
c_t: ja precis, det ar den klanningen, fast jag vill ha den i helvitt (ink. alla detaljer)
Vad skont att du ar sa nojd med din klanning...da kanske man skulle vaga bestalla...
Tack, tack!
c_t: gick det alltsa sa snabbt? Kanske gar snabbare nar det ar en klanning som de har i sortimentet..for det var var val din ocksa?
Gotland-08: AAA..vad fint det later med kristallerna..speciellt till ett vinterbrollop
missuppfattning...jag menade att det kanske gar snabbare om man bestaller en klanning som de har bilder pa istallet for att skicka en egen bild pa en klanning som de aldrig har sytt up forut...
AAA..vad stamningsfullt!
ok..ja det verkar ju mest handla om att ha tur och att fa en bra skraddare! Vi far val hoppas att jag har tur
c_t: super snygg klanning, du passade jatte bra i den!
Ang. ring sa har vi faktiskt redan kopt min! Vad runt och kollade for skojs skull och "rakade" da snubbla over min dromring Det ar en solitar diamantring (princesscut)...kan tyvarr inte visa ngn bild da vi bestamt att ingen ska fa se den forrens vid brollopet men det ar en klassiska modell...
Later harligt att fa lite varme, abbie80!Blir ni borta en vecka eller? Vad kostar en resa dit om man far fraga?
Later harligt och det var ju som sagt hyffsat pris!Jobbar han i gruva eller?
Nej har aldig varit dar men har hort att det ar Austalienarnas kanarieoarna
Ja det ar ju helt otroligt hur dyrt det ar och rantan ska vi ju inte prata om! Min m2b ar elkraftsingenjor och jobbar pa powerlink (motsvarand svenska kraftnat)
Jag pluggar beteendevetenskap pa distans fran Sverige. Vad pysslar du med (foutom planerar brollop )?