• Bzzz

Januari-Februari 2008

Det där med att inte ta kort låter ju helknäppt....man kanske behöver se några bilder för att verkligen kunna bestämma modell...grr...förstår din ilska!

c_t & Gotland-08:
    Gotland är udnerbart på sommaren, toppenparty! Låter dessutom väldigt gott med lite champange...märkligt att det alltid är lika gott!
    Lycka till med kockarna förresten!

• Bzzz

Jättefina klänningar tjejer! Jag ska också ha en ivory...den ska sys upp i ett råsidentyg som jag köpt i Thailand. Längtar så på attd en ska bli klar...min tärna ska ha en klänning i rött råsiden som är heeelt fantastiskt!

Som sagt så är det väldigt få som bär upp riktigt vit, de ska man nästan vara lite mörk i hyn!

• Bzzz

c_t:

Har du kollat om pengarna för jackan kommit in på ditt konto?? Jag har inte tillgång till mailen som jag mailade med dig på här på jobbet. Jag har inte fått jackan ännu...skickade du i torsdags??

• Bzzz

Ja, kolla igen så att det kommer in. Jag går in på min banksida när jag kommer hem från jobbet och kikar. Jag kan då maila dig en kopia från sida så du ser att det är överfört om du inte skulle se det ännu. Konstigt... Kan det ta så många dagar pga att det är olika banker???!!

• Bzzz

c_t:

Jag är hemma vid 16. Kollar med detsamma då!! Hoppas att jackan har kommit också! Så får vi se om den passar eller om försäljningen går vidare!

• Bzzz

ja2008:
    Jag återkommer snarast!

• Bzzz

c_t

Pengarna är överförda, av någon anledning hade jag lyckats lägga överföringen med datum och det hade inte gått iväg. Gick iväg igår. Men var är jackan tro?? Hrm...
    Måste ju komma idag, skickade du i tordags är det ju snart en veckan sen!

• Bzzz

Härligt att det gick bra med föräldrarna på Gotland! Det är så skönt när det stämmer. Våra föräldrar har varit på utlandssemester tillsammans i år. De komemr superbra överens.

Jag letar sömmerska till min klänning den är mao iNTE klar.... vet exakt hur den ska se ut och ahr tyget men "That's it" !!
    Nej nu måste jag jobba lite.

Förresten, pälsen kom igår c_t, sååå fin. Tror att den kommer passa perfekt. Måste ju såklart prova med klänningen sen med det känns bra!!

• Bzzz

Nej sluta... Självklart ska jag göra det! Vi har ingen SEB här hemma så jag kan inte bara kila in heller. Kollar upp det med detsamma jag kommer hem. Ska ironiskt nog till banken efter jobbet så jag kan fråga där!

• Bzzz

oj vad jag är dålig på att titta in just nu...har varit ledig och har massor att göra och umgås med barnen hela tiden! Ska läsa ikapp nu!!

Svar på tråden Januari-Februari 2008