Januari-Februari 2008
Jaha...då fick man ännu en sida att snickra på..... Hoppas att det här blir till det bättre, jag gillar FL så det borde bli bra!
Jaha...då fick man ännu en sida att snickra på..... Hoppas att det här blir till det bättre, jag gillar FL så det borde bli bra!
Gotland08:
Jag ahr köpt ett fantastiskt råsidentyg i Thailand som jag hade tänkt ha till min klänning....nu verkar det tyvärr vara så svårt att hitta någon som kan sy.... Så det blir nog en Garamaj här! De är heeelt underbara tycker jag! Ska du sy din själv?? Du som verkar vara en riktig fena på att sy...grrr...varför har jag inte fått den "ådran"....
Akvavit: Fy vad tråkigt, förstår att du blir både arg och ledsen....
Det är en kvinnlig ganska ung präst som ska viga oss, känns väldigt bra. Festlokal som är en restaurang är bokad och priser är uppgjorda, menyförslag väntar vi på efter en diskussion om vad vi ungefär vill ha.
Ringen köpte vi i mars i Dubai när min m2b var med mig på jobb. Jag ska lämna in den till en guldsmed innan vigseln och få den uppgraderad med några fler "bling-blingstenar"
Klänningstyget finns MEN inte förrän idag hittade jag en sömmerska som ska göra det...känns toppen!!!! Jag tänkte ju köpa en nu i ren panik!
Fotograf är bokad
Hindersprövning beställd.
Florsit bokad, är min kompis!
Ska göras:
Boka frissa
Inhandla diverse småsaker
Skicka ut inbjudningarna nu i september
Boka resa.....men vi vet inte riktigt vart...lutar åt kryssning eller Dubai. Jag reser mycket i jobbet....vill se ngt nytt eller åka till Dubai som jag ÄLSKAR!!!
Kan ni se ngt som vi glömt såhär direkt..... Behöver hjälp att titta så jag inte missar ngt viktigt!!!
Förresten, låter härligt med era resor!
Det är en kvinnlig ganska ung präst som ska viga oss, känns väldigt bra. Festlokal som är en restaurang är bokad och priser är uppgjorda, menyförslag väntar vi på efter en diskussion om vad vi ungefär vill ha.
Ringen köpte vi i mars i Dubai när min m2b var med mig på jobb. Jag ska lämna in den till en guldsmed innan vigseln och få den uppgraderad med några fler "bling-blingstenar"
Klänningstyget finns MEN inte förrän idag hittade jag en sömmerska som ska göra det...känns toppen!!!! Jag tänkte ju köpa en nu i ren panik!
Fotograf är bokad
Ska göras:
Boka frissa
Boka resa.....men vi vet inte riktigt vart...lutar åt kryssning eller Dubai. Jag reser mycket i jobbet....vill se ngt nytt eller åka till Dubai som jag ÄLSKAR!!!
Kan ni se ngt som vi glömt såhär direkt..... Behöver hjälp att titta så jag inte missar ngt viktigt!!!
Fotograf är bokad
Ska göras:
Boka frissa
Oooooj då.......blev nog ngt fel där! hahaha
Åh idag ska jag till en ateljé och en sömmerska som ska sy upp min klänning....åh så spännande!!!
Kul Gotland08...jag ahr också tittat på resor idag men kan inte bestämma mig alls.... hrm...
Hur som heslt så är jag såååååå glad! Sömmerskan som ska sy min klänning förstod exakt, jag provade en massa i hennes butik för att komma fram till hur den ska vara och nu känns det så hoppfullt och kul! Den kommer bli absolut underbar, tvådelad med lite draperat tyll på toppen, halterneck i tyll och sötvattenpärlor och ett mindre släp som kommer ut ur ett högt sprund i själva klänningstyget och består av tyll. Mycket insperation från Garamaj!!!
abbie80:
Usch stackras dig, hoppas attd et snart ger sig och att du piggnar till!
Musik i kyrkan ja....ingångsmusik har vi inte sbestämt men utgångsmusik blir ngt med U2. Sen kommer vi att ha solosång med Utan dina andetag med Kent och sen har vi tre alternativ där vi ska välja två tror jag; Tycker om när du tar på mig med Per Gessle, Ett liv med dig med the real group, av längtan till dig med Åsa Jinder.
Åh vad fin "en vänlig grönskas..." med vintertext var...verkligen ett alternativ.
Vi har två pojkar Oliver 4år och Elliot 2år!
Akvavit: Vad skönt för er! Nu ska du se attd et börjar lösa sig!
Alla: När det gäller menyn, är det fler än Qozze som bestämt? vad ska ni ha?
Vi ska ha en förrätt med fisk-lite olika förslag, just nu funderar jag på rödlökscheescake med löjrom/räkor. Huvudrätt blir nog antingen någon form av kalvfilé , potatiskaka med västerbottenost, balsamicasås ocg ugnsrostade grönsaker.
Efterrätt, vaniljglass, hjortronsylt och mandelflarn.
TÅRTA!! vit marsipan med vitchokladmousse och hallonmousse!
JennyochTobias: Vi kommer att ha ca 85gäster. Känns varken för stort eller för litet för oss!
Min m2b håller själv på med musik så vi har hela ljudanläggningen....och römaskin som jag vill ha där! Vår toastmaster är trubadur på heltid så han får hjälpa till med musiken lite... all musik kommer min m2b att mixa i studio innan så behövs ingen DJ har vi tänkt.