• Hobby

Vårat bildspel är klart

Den 19 maj var det vår tur att ta steget och bli man och hustru. På vägen till kyrkan öste regnet ner och vindarna var inte snälla mot frisyren. När vigseln var klar och vi klev ut på kyrktrappan hade molnen börjat skingras och man kunde ana solen.

Det var en helt fantastisk dag som övergick till natt alldeles för fort. Här nedan finns en länk om ni vill se vårat bildspel.

www.martinssons.eu/brollop.wmv

• Svar på tråden Vårat bildspel är klart
  • Snö brud

Nu har jag googlat fram ett enkelt sätt att göra ett bildspel.
    Har man Windovs XP så ingår Movie Maker, där kan man göra bildspel med musik och fina efekter.

• Te66an

Superkul att se! Allt var jättefint! Grattis!!!

• Marsuinna

Åh, vad jag rös när jag tittade på ert vackra bildspel Ser ut som ni haft en underbar dag! GRATTIS!!

• Zinnia

Varför ser jag inget bildspel, det står bara "sidan kan inte visas".
    Behöver man någon sorts uppspelare som jag inte har?

• Cameline

winamp funkade för mig

• Zinnia

Ok, tack för hjälpen.
    Ska försöka öppna med det.

• plings

Åh lyckan skiner om er båda!! Jag undrar också vad det är för vacker låt till bildspelet?

• MaryamZ

Hej, kan bara instämma med de föregående. Ni var superfina, jättefin låt o det såg verkligen underbart ut!

En fråga jag har, du var så himla fin i håret o med tiaran... det är typ en sån jag oxå har tänkt mig. Var har du köpt den? har du möjligtvis lite fler kort där man ser håret bättre?? Har du lust att maila mig? :) SÅ blir jag såå glad :)

maryamz_79@hotmail.com

• Hobby

Tack för alla snälla ord. En sån dag går det inte att vara annat än lyklig!

Vi har lagt till lite eftertexter nu där vi bland annat tar upp vad det är för musik. Låten till bildspelet är I´m A Doun med Vanessa Mae (det är hon som spelar fiol).

MaryamZ: du har mail....

Svar på tråden Vårat bildspel är klart