• Hobby

Vårat bildspel är klart

Den 19 maj var det vår tur att ta steget och bli man och hustru. På vägen till kyrkan öste regnet ner och vindarna var inte snälla mot frisyren. När vigseln var klar och vi klev ut på kyrktrappan hade molnen börjat skingras och man kunde ana solen.

Det var en helt fantastisk dag som övergick till natt alldeles för fort. Här nedan finns en länk om ni vill se vårat bildspel.

www.martinssons.eu/brollop.wmv

• Svar på tråden Vårat bildspel är klart
  • Hobby

Det går alldeles utmärkt att göra ett bra bildspel i Moviemaker, men vi har använt Pinnacle Studio.
    Pinnacle har lite fler funktioner och är mer lättjobbat.

• frogface

Åhh, vad fint! Jag bara ryser.

• bellas

Jättefint... Åh nu längtar jag än mer till 4 augusti!

Grattis och lycka till!

//B

• _elin_

underbart vackert,,, snyft.

• elora

Åh så kul med bildspel! Jättetrevligt sätt att visa ens underbara dag. Ni var jättefina och underbar musik i bildspelet! Lyckönskningar från en "gammal" brud.

• Virvel

Jättefina var ni! Älskar verkligen din klänning. Vad har du köpt den, designer och kostnad?

• jagärsåkär

Grattis! Vad fina ni var! Cool idé med ett bildspel.

• Hobby

Virvel: Tack så mycket! Klänningen är en Alfred Angelo, modell 1826. Hade jättetur med den. Var sent ute och letade brudklänning och hittade den ny på Blocket för 3000:-.

Det var en tjej (Malin) som köpte klänningar genom en vän i USA som sålde den till mig. Hon gjorde det mest som en kul grej och hade inget större behov av att tjäna några stora pengar på det. Hon har fler annonser ute, jättetrevlig tjej!

Tror det är en äldre modell för den finns inte på AA´s hemsida.

• Zinnia

Nu fick jag också se bildpelet.
    så fina ni var, ett riktigt vacker par!!
    Lycka till som livet som gifta nu.

• Nataluskan

Oj vad vackert, jag är rörd till tårarna.!!
    Grattis och lycka till!

• Mrs Priftis to be

jattefint!!! jag blev ocksa hustru den 19 maj! Och regnigt runt och kallt var det!:)
    Lycka till med allt!

• ¤C¤

Hej!
    Vad fina ni var!
    Grattis från en gammal arbetskamrat till Stefan!
    Kramar

• September mys

nån mer som gjort bildspel?

vi funderar på att ha ett bildspel i festlokalen typ på en vägg, någon som har nån ideé om hur man ska lyckas få till det?

• Hemlis..

Jättefint bildspel. Verkligen stämningsfullt och fin musik. Man blev rörd fastän man inte har anknytning till er!

Lycka till framöver!

• tågjäntan

visar ni inte bildspelet längre? nu när jag ville kolla blev det bara en sådan där "internet-sida". fast det är säkert bara ett tillfälligt tekniskt fel.

• Snö brud

Det fungerar för mig
    Är jättefint.

• A n n i s e n  25/8-07

Vad fint, grattis

• rosarosen1

Jättefina är ni, vacker musik. Det är som en dröm...fantastiskt fint. Lycka till.

• rosarosen1

nu har jag laddat ner musiken...den är helt fantastisk! Ni är så fina på bilderna!!

Svar på tråden Vårat bildspel är klart