•  Miss Cee

    varning!!!!

    Tja eftersom bfm bara har hand om själva bokningen och förmedlar kontakt med privata bilägare så är de ju beroende av att privatpersonerna sköter sitt åtagande.

    Det borde ju isf vara i bfm:s intresse att sortera bort oseriösa bilägare som inte sköter sitt åtagande. Själva bokningsavgiften borde ju också gå att få tillbaka från bfm. Merparten av kostnaden till ägaren betalar man ju inte förrän vid körningen, så den kan ni ju inte blivit av med.

    Tråkigt att bfm har en massa rötägg i sina listor, men det finns troligen lika många till som sköter sina åtaganden. Den bil vi hyrde genom dem var jättefin och åtagandet sköttes exemplariskt. Så det är troligt helt beroende på var i landet man bor och villken bil man bokar.

    Hör av er till bfm och påtala vad som hänt. De kan ju inte göra något heller om inte ngåot säger till.

  •  Miss Cee

    Går det inte att få tag på bfm när man ringer eller?

    Enligt deras uthyrningspolicy så är ju allt detta solklart att bokningsavgiften ska betalas tillbaka om bilen visar sig inte vara tillgänglig den dagen man bokat den?!

Svar på tråden varning!!!!