varning!!!!
Hej
Som ägare för Bilförmedlingen måste jag svara på detta inlägg. I ett sådant här forum är det väldigt lätt att smutskasta fullt seriösa företag med att sprida information som inte är helt sann. Först och främst vill jag beklaga det som hänt. Det är väldigt tråkigt. Men man måste förstå att det många gånger väldigt gamla bilar vi har att göra med och de kan faktiskt gå i sönder. I det här fallet kan man ju i alla fall göra något åt situationen. Det hade varit värre om den gick i sönder på väg till kyrkan!. Bilen sönder förra helgen och ej flera veckor sedan. Självklart skulle ägaren medelat oss och alla berörda omedelbart. Men denna försökte i det längsta att hitta en lösning och hoppades på att kunna reperera bilen i tid.
Vi har medelat kunden att se på vår hemsida om det finns någon av våra andra bilar som kan tänkas passa och att om vi inte kan hitta någon lösning som de är nöjda med betalar vi självklart tillbaka bokningsavgiften. Där skrevs även mitt mitt mobilnummer så jag skulle gå att få tag 24 timmar om dygnet. Men ingen har hört av sig.
Vi har en väldigt god relation till de flesta av bilägarna på vår hemsida och den har byggts upp under många år. Vi träffar dem personligen och frågar kunder som använt dem och hör vad de tycker. Men självklart fylls vårt register på hela tiden någon gång är det oundvikligt att det händer något. Man får dock ett kvitto när man betalat bokningsavgiften där det står att om några problem skulle uppstå finns vi alltid till hands och vår starka sida är att vi nästa alltid kan ordna en alternativ transort.
Vill önska lycka till alla brudpar 2007 oavsett var ni bokar er transport.
Michael Schiebler Bilförmedlingen