varning!!!!
Till alla berörda
Jag är den som är ägare till bilen som Miss cykel hade bokat.
sanningen är den att dagarna efter som bilen hade skurit talade jag med Hennes svärmor och förklarade via telefon vad som hade hänt och jag förklarade situationen och instruerade att hon måste omgående kontakta BFM.nu för att dom ska kunna hjälpa till med en ombokning eller återbetalning av bokningsavgiften.
alla som hade bokats kontaktades omgående när bilen hade skurit vilket hände onsdagen den 6 juni
Att gamla bilar kan gå sönder är ett faktum och jag gjorde precis samma sak som jag gjort med alla de andra jag erbjöd mig att låta dom hyra min andra bil för ett reducerat pris.
Att hoppa på BFM.nu som är ett seriöst företag på ett sådant här forum är allt annat än ok och jag anser att det svar som Michael Scheibler ger är tillbörligt uttömmande och sakligt
Jag kan förstå att Miss cykel är upprörd och ledsen och det är jag med, för är det något jag inte vill ska hända ett brudpar så är det just en sådan här sak
Av den orsaken instruerar jag alltid de som har bokat mina bilar att höra av sig ett tag före för att kolla så att allt är ok och för att synkronisera allt i bokningen.
Mig veterligen lägger inte BFM:NU ens ut en ny förfrågan på körning om man redan är bokad det datumet.
Att jag har misslyckats med att ge den goda service som jag eftersträvar att ge är jag verkligen ledsen över men jag har verkligen försökt att göra mitt bästa och rekationen över besvikelsen är både ledsam och trist men till en viss del förståelig.
Min bil är numera på min begäran avförd för bokning på BFM
Därför ber jag om ursäkt för detta som har uppstått Mvh M-E Jakobsson