hur mkt kostar era borgliga bröllop?
Ska ha borligt men inte blir det billigt för det för vi ska ha festen och lägger en hög på resan, visa saker ihop med festen, ringar och kläderna så vi hamnar på minst 68pap!
Ska ha borligt men inte blir det billigt för det för vi ska ha festen och lägger en hög på resan, visa saker ihop med festen, ringar och kläderna så vi hamnar på minst 68pap!
ska tillägga att vi inte går till rådhuset utan ska hyra ett växthus!
Håller med Fru Cinderella det är ju bara makeup/hår som man kan dra ner till 0kr i så fall genom att göra allt själv. Men som sagt det gör inte så himmla stor skillnad ändå...eller du kanske tycker det när man tänker skillnad på vårat på 68 o ditt 10. Jag tror vi har gått över budget med just 10pap så i nuläget pressar jag också allt om det går men tex resan går ju inte att ändra för det är fast pris nästan och ringarna med(fast det beror på vad man vill ha för ringar).
Du skulle kunna köpa 2ahands ringar eller anvd någon du redan äger då drar ni ju bort nån tusing till.
Förstår att ni vill ha ordentliga foton ialf och där går det helt enkelt inte o pressa heller på priser lägre än 3000kr, det är det lägsta jag sett med. Om man nu inte väljer en fotostudent för de skulle nog kunna ta det svart och då kanske bara ta 1500kr? Men man vet ju aldrig hur det går.
Kan ju säga vad vi skulle haft för budget om vi bara valde marknadspriserna-om man tar det första man ser! Skrev in dem i i BTs budget man kan anvd. ihop med våran.
129pap skulle det blivit om vi bara tog och plockade vad vi ville utan att "bry" om priset. Våran ligger just nu på 65 ser jag, jag har alltså lyckats pressa den ännu mera.
Så på sätt o vis så är våran "budget" också gämfört med från början hahahaha. Men jag håller med det är det dyraste jag nånsin kommer kasta ut...tills vi ev köper bil (30-250 beror på vad vi vill köpa sen vill ialf den ska kunna köras och inte gå sönder för ofta) eller lägenhet (1,5-3,5mil vill bo inom spec område här i GBG så tyvärr har jag dyr smak där).
I framtiden vill vi åka på 2a honeymoon också till Tokyo nån gång men vet ej när det blir av, kanske när vi e 40- 27 nu, o det lär ju inte vara billigt för vi ville stanna ev en hel månad.
Ja ja allt kostar pengar....nästan! Kärleken är ialf gratis och det är väl bäst det! :D
Hoppas du blir nöjd oavsett hur mycket det kostar för det viktiga är ju inte pengarna.