ja jag tänkte bränna lite skivor som får gå , jag har en som ska fixa mitt hår så det är struket. Hon gör det gratis om hon få komma på bröllopet , det är en kompis till min tärna jag känner henne oxå sen jag bodde nere i Småland , vi funderar på att beställa sprit och sånt från tyskland för vi känner folk som åker dit från Småland. Har sett en bröllops tårta på bröllopsguiden som man kan göra själv men tänkte i såvall göra den lite på mitt eget sätt. Tror oxå det blir lite billigare då än att beställa och jag tänkte köpa en klänning på blocket här på köp och sälj eller tradera eller nått sånt. Har en affär här som heter dollarstore tänkte köpa de mesta dekorationerna där om jag hittar rätta färger har redan nu kollat lite där vad de har och där kostar inget över 100 kr det är 10 20 30 40 50 eller 100kr det kostar vilket är bra. Sen vet jag inte om man får servera sprit på det stället vi vill ha , vi har 2 att välja mellan det ena ägs av kyrkan och det andra är på hembygdsgården. Jag har släktingar och vänner som nog hjälper mig. Så jag tror vi får ned kostnaden lite grann. Tack för alla svar ni är till stor hjälp.