Inlägg från: Äntligen dax! |Visa alla inlägg
  • Äntligen dax!

Åh vad det drar i väg....

Ja det drar onekligen iväg mer än man tänkt sig från början...

Vi hade nog tänkt kunna stoppa vid 20'... Men Det kommer nog landa först kring 30'...

O då har vi ändå försökt hålla kostnaderna nere så mkt som möjligt, utan att "snåla", eftersom vi ändå vill ha bröllopet o festen på ett viss vis.

Köpt en beg brudklänning (eller rättare sagt är jag inne på den tredje nu innan jag är nöjd *S*),
    köpt gubbens och barnens kläder beg (otroligt vad man kan hitta fina kläder, som inte ens syns de är använda - till billig peng), maten ska vi göra själva, en del av "drickat" är alkohol från tyskland, ringarna blev billiga - 6000 för bägge två, då jag inte är nån diamantfantast. Lokal blir billig, på ett hembygdsområde. Sminkar mig gör jag själv, håret fixar syrran. Ska inte ens ha en fotograf - för jag tror säkert det blir knäppt tillräckligt mycket kort ändå under dagen/kvällen, för att man ska kunna hitta några guldkort bland dem... Osv...

Ja, som sagt - försökt oss på att hitta de billigaste alternativen vi känner oss nöjda med, men ändå drar det hela iväg... (Även om vårt bröllop då kommer kosta bra mkt mindre än många andras, så blir det ju betydligt dyrare än vi tänkt oss från början...)

Svar på tråden Åh vad det drar i väg....