• bride to be 2007

Nu är jag gift!!! (lite bilder)

Nu är jag gift och så lycklig!
    Allt var helt perfekt i lördags! Lycka till alla ni andra som har en helt fantastisk dag framför er!

Vår fotograf har lagt ut lite bilder redan om nån vill se!

blog.weddings.se/2007/06/cecilia-rasmuss-wedding.html

• Svar på tråden Nu är jag gift!!! (lite bilder)
  • Lilla Li

Förresten... När gästerna kastade bladen - hamnade de verkligen på er eller blev det mest framför er? Blad är ju så lätta så de flyger väl inte så långt...

• bride to be 2007

Bladen kom på oss (tillochmed innanför klänningen!) Jag var faktiskt förvånad över hur tunga bladen kändes när de kom på oss!

• Lilla Li

Oj okej... Ännu bättre! Projekt övertalning alltså... Grattis igen!

• Cameline

Grattis..Vilka fina bilder..Och vilken slöja!!

• MaryamZ

Vilka fina bilder!! Vad söta ni var :)

Otroligt snygg slöja! Får man fråga var den är köpt/kostnad?

Vilken fotograf hade ni o vad ung fick ni betala, hur länge var de med?? Många frågor blev det :)

• bride to be 2007

Slöjan är faktiskt den min mamma hade när mina föräldrar gifte sig på 70-talet, kändes jätte kul att få använda den. Min syster hade den förra sommaren också när hon gifte sig.
    Fotograferna heter Mark och Marianne Earthy, de ingår i Champagnegruppen, deras hemsida är www.weddings.se superduktiga! Priser etc ska finnas på deras hemsida. De var med ca 6 timmar totalt. Längtar till vi får se resten av bilderna!

• Fru Bouncing bunny

GRATTIS! Kan bara gratulera den vackra bruden i massor! Vilken UNDERBAR slöja och så romantiskt att den gått i arv... Dessutom måste jag bara få säga vilken utomordentligt god smak du måste ha, min fästman och jag gifter oss om 40 dagar, i Gryts kyrka med efterföljande bröllopsfest på Grytsbergs Säteri. Gissa vilka som kommer fota oss...? *ler*

Om jag får så slänger jag gärna ut några frågor, jag är sååååå nyfiken! Men jag vill inte vara "pushig"...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS IGEN!

• bride to be 2007

Åh vad kul att du hittat hit! Mark och Marianne berättade för oss att de hade ett till bröllop att fota på Grytsberg!

Bröllopet blev precis som vi tänkt oss! du får gärna slänga ut frågor men imorgonbitti åker vi iväg på vår bröllopsresa så jag kanske inte hinner svara på allt

Ger dig gärna alla tips jag kan Grytsbergs säteri och Gryts kyrka är helt underbara!

• Pomodoro

Jag anade att det var champagnegruppen, otroligt fina bilder. Sa vad betalar man for 6h, om man far vara sa oartig att fraga?

• carina6 nu gift

Grattis vad fina ni är... åhh längtar så bara 19 dagar kvar nu.

En fråga bara när plockade ni av rosbladen och hur förvarade ni dom innan dom togs fram i kyrkan oj det vart 2 frågor
    bara måste ha det, såg så underbart ut vi ska ha såpbubblor också men vill gärna ha rosblad med...

Svar på tråden Nu är jag gift!!! (lite bilder)