• bride to be 2007

Nu är jag gift!!! (lite bilder)

Nu är jag gift och så lycklig!
    Allt var helt perfekt i lördags! Lycka till alla ni andra som har en helt fantastisk dag framför er!

Vår fotograf har lagt ut lite bilder redan om nån vill se!

blog.weddings.se/2007/06/cecilia-rasmuss-wedding.html

• Svar på tråden Nu är jag gift!!! (lite bilder)
  • bride to be 2007

Rosenbladen plockades av på morgonen samma dag och lades i korgar. funkade hur bra som helst

• carina6 nu gift

alltså inte i någon plastpåse då

• bride to be 2007

Angående priset för fotograferna är det bättre att ni kontaktar dem direkt eller kollar på deras hemsida. Vi bokade för ett år sen och priserna har nog ändrats sen dess. Dessutom vet jag inte om de vill att jag skriver ut priset här. Det vi tyckte var bra med dem bla var att allt ingår i det pris man får, det tillkommer inga extra utgifter sen för framkallning och sånt. Vi får alla de bästa bilderna på en cd så vi sen kan framkalla ännu fler kopior än de vi får av dem. Vi tyckte de var oerhört duktiga och proffsiga och kan verkligen rekommendera dem!

• bride to be 2007

Nej ingen plastpåse för rosorna, rakt ner i korgen bara

• bride to be 2007

dock lades korgarna in i ett kylrum sen med rosenbladen i, funkar med kylskåp också

• carina6 nu gift

tack så mycket för tipsen, ska iväg och beställa rosor imorgon

• Pomodoro

Oj, sag att du redan hanvisat till hemsidan innan. Sorry!

• B1LLy

vad fin du var!!!!! jääättefina kort! =) grattis!

• pasia - www.js070707.blogg.se

fantastiska bilder, jätte vackra e ni!

• Fru Bouncing bunny

bride to be 2007

Åh vad roligt, tack! Jag återkommer, har lite mycket nu jag med. Grattis igen och ha en underbar bröllopsresa!

• N&N

Härliga bilder! Får man fråga hur mycket du fick betala för rosorna på Hötorget? Ska också köpa rosor för rosblad där. Beställde ni innan eller gick ni bara dit och köpte dagen innan?

• Brud-08

Hur många rosor köpte du??

Det är verkligen vackert med rosblad.. och ni var verkligen vackra.

Svar på tråden Nu är jag gift!!! (lite bilder)