Gravid?!
Vad va det för känsla som gjorde att du förstod att du va gravid?
Va det ett vanligt symptom eller va det en innre kännsla?
Vad va det för känsla som gjorde att du förstod att du va gravid?
Va det ett vanligt symptom eller va det en innre kännsla?
Jag slutade med pillerna för ett bra tag sen och så har vi sagt att det blir när det blir, barn alltså.
Jag har inte haft någon särskild känsla i kroppen men min intuition tror att jag är gravid. Vi får se!!
Nu är det bara 19 dagar kvar till bröllopet 070707
Jag ler bara jag tänker på det!
Och min födelsedag o allt!:)
Jag har tydligen starka inbillnings kännslor för varge gång vid ägglossningen har jag fått ömma bröst och blåsor i munnen jag tror min kropp håller på att bli galen!
Hur ska jag kuna veta att jag är gravid när jag får falska symptom varge gång......!!!
Är det fler som haft samma problem??
Ömheten i brösten har ej försvunnigt kanske kanske..!
Jag har en veckas väntan till mensen, kommer det ingen är det självklart!!!
Det skulle vara så roligt vi är ju nygifta o allt!
Är det bara amerikanare som alltid kräks vid graviditeten?? Det låter som allt det är långtifrån alla som kräks..
Jo man behöver ju alla kalorier man kan få i början på graviditeten så det är ganska olågist att man kräks..!
Jag som redan är ganska mager det skulle gå illa för mig..!
Jag har gått upp några kilo det kanske kan hjälpa till så att jag blir gravid. Vi får se.
Roligt roligt...!!!!!
Jag har inte fått min mens.:)
Brösten har ömmat nu i 14 dagar och dom känns bulligare på något sätt, pluss molverkar jag har trott att jag ska få mens i fyra dagar nu.
Ska ta test i morgon hii..hiii..!
:)
Åhh jag är såå lycklig!
Det är ett litet liv i min mage.
Jag kunde inte låtabli att köpa boken "Ett barn blir till" den är så rolig och itressant att läsa.
Min man och jag har högläsning för varandra nu..
Men vilka molverkar jag har i äggstockarna på kvällarna det hugger till så jag viker mig och sen poff borta.
Tur det...!
Hej hej alla!
Jag är nu inne på min 6 vecka!!
Det har inte hänt så mycket ännu men ömma bröst har jag och kissenödig blir jag mitt i natten typ vid 02.00 när man borde sova som bässt. Vilka veckor är ni i!!