Gravid?!
Vad va det för känsla som gjorde att du förstod att du va gravid?
Va det ett vanligt symptom eller va det en innre kännsla?
Vad va det för känsla som gjorde att du förstod att du va gravid?
Va det ett vanligt symptom eller va det en innre kännsla?
Det var nog graviditetstestet, båda gånger!!! Mensen kom inte och då testade man. Men med första barnet fick vi vänta länge... så känslan av att vara gravid hade jag många gånger...men sedan kom mensen.
Jag hade en känsla i hela kroppen som sa mig att jag var gravid,svårt att förklara, hade inga direkta symptom och testade negativt två gånger innan det visades positivt på stickan.
Håller med bumse2, det kändes i kroppen. Brösten ömmade och det var en allmän känsla.Kvinnlig intuition
Testade också negativt en gång...
Jag slutade med pillerna för ett bra tag sen och så har vi sagt att det blir när det blir, barn alltså.
Jag har inte haft någon särskild känsla i kroppen men min intuition tror att jag är gravid. Vi får se!!
Nu är det bara 19 dagar kvar till bröllopet 070707
Jag ler bara jag tänker på det!
Och min födelsedag o allt!:)
Jag har tydligen starka inbillnings kännslor för varge gång vid ägglossningen har jag fått ömma bröst och blåsor i munnen jag tror min kropp håller på att bli galen!
Hur ska jag kuna veta att jag är gravid när jag får falska symptom varge gång......!!!
Är det fler som haft samma problem??
Jag blev jätte sugen på avokado en sen kväll....sen var ju sen mens ett annat tecken...två dagar senare gjorde vi testet och det var positivt. Så mensen kommer inte alls ;oD
Ömma bröst och liksom trött långt ner i ryggen. Och så mensvärken som gjort att jag tror mensen kommer, men det har varit livmodern som vuxit Och senare kommer tröttheten!
Jag slutade med p-pillrena och sen beställde jag några gravtest på nätet..och efter en snabb lösräkning, lite på ungefärlig tidpunkt. lite väntande i någon vecka och sen kunde jag inte hålla mig, testade några dagar innan mensen skulle komma och då va det ett plus.
haha...det ska stå "och efter en snabb lösräkning, lite sex på ungefärlig tidpunkt" men jag va visst lite snabb där ;)
Kissade extremt mkt, varje halvtimme i ett dygn. Då testade jag, ett par dagar före mensen skulle komma och det var ett starkt +.
Ett par dagar senare kom illamåendet som ett gigantiskt brev på posten. huvva!
Men nu i v.26 mår jag kanon!