Gravid?!
Vad va det för känsla som gjorde att du förstod att du va gravid?
Va det ett vanligt symptom eller va det en innre kännsla?
Vad va det för känsla som gjorde att du förstod att du va gravid?
Va det ett vanligt symptom eller va det en innre kännsla?
Mensen kom inte, men jag var säker på att det berodde på all stress som jag upplevde på jobbet. Sen började jag må illa, men tänkte att jag höll på att utveckla magkatarr. Två veckor efter det att mensen borde ha kommit tyckte killen och jag att det nog var bäst att utesluta möjligheten att det var en liten bebis där inne. Jag var bombsäker på att jag _inte_ var gravid. Fick ett stort plus, var då i vecka 6 redan! Nu är jag i v.14, illamåendet har gått över och min älskade och jag (som för övrigt gifter oss i augusti!!) är nu jätteglada för bebisen!
Rugbytjej: Oj, snackade om förnekelse.
Bara bortser från alla tecken.
Fast jag skulle säkert göra likadant.
Haha, jag vet! Häftigt att kunna förneka så hårt. På ett sätt är det skönt att jag fick veta så sent som i v.6 för då har så mycket av den jobbiga tiden redan hunnit passera.
Molvärk i livmodern...och en allmän känsla i kroppen. Har varit gravid 3 gånger så vitt jag vet och har 2 barn i livet. Samma diffusa känsla alla gånger. Dopck har jag varit lite osäker på om molvärken varit mensvärkm men dte har ju kunnat uteslutas med et test
jag är alltid öm i brösten innan mens....men varje gång håller man tummarna...kanske kanske kanske den här gången.....skulle ju sitta perfekt med en liten bebbe nu till bröllopet!
Är det ngn mer än jag om har sjukt ont i brösten? Jag är fortfarande så tidig i graviditeten..bara v 7..men igår hade jag lust att bara lägga ifrån mig brösten...
Springa funkar absolut inte och ibland kan jag inte ens gå utan att hålla stadigt brösten för det gör så ont....att ta av sig bh:n inför natten...ajaja vad ont det gör då och vaknar flera gånger per natt pga utav brösten..ska det vara så här i 8 månader till då vetde tusan...
Ömheten i brösten har ej försvunnigt kanske kanske..!
Jag har en veckas väntan till mensen, kommer det ingen är det självklart!!!
Det skulle vara så roligt vi är ju nygifta o allt!
Pillisen: Är i v.6 (5+6) och kan bara säga att mina bröst är öma och större. Vill gärna lägga bort dem. BH:n skaver men utan skumpar det och gör ont. HJÄLP, vad ska detta sluta.
Bortsett från öma bröst kissar jag väldigt ofta, vilket stör min nattsömn och så känns magen lite uppsvullen. Annars känns det mesta som vanligt. Och jag är så glad för vår lilla pricken.
på mig riktigt pirrade det i magen...då misstänkte jag det för det var en sån där känsla som man får när manh åker typ berg och dal banan på liseberg, men sen fatta ja ju de4t inte innan jag gjorde testet..
Jag har varit skengravid så många gånger där ALLT har stämt in!!! Jag har haft stickningar i magen, mått illa, metall smak, och många många fler symptom..
Men förutom ett possitivt test hade jag innan lite knip i sidan av magen. Typ kramp om jag gjorde en hastig rörelse eller så.. Och då var jag gravid på riktigt!