Suck, vad trött jag blir. Sen jag senast skrev är ni flera stycken som felciterat mig i skrift. Jag har hittat 4 felciteringar så långt. Fler innan dess, svagt och låg nivå tycker jag att det är.
Min präst har inte brytit mot nån tystnadsplikt. Jag har inte outat eller avslöjat nån identitet. Jag vet vem Duchess är och har vetat det ett tag. Jag kan tänka mig att ringa henne efter bröllopet och snacka om detta, men inte nu. Kan ha varit dumt att säga att jag vet vem hon är, men det fanns ingen baktanke alls med det. Vi bor i samma stad, umgås i nästan samma kretsar, min M2bs kompis jobbar på hennes jobb....... Duchess har skrivit väldigt mycket om sig själv under en period, vad hon jobbar med, bor, studerat osv. Inte så svårt att lista ut faktiskt. Min M2b fattade det när jag hintade lite.....
Jag ska INTE ledas in av min far, utan gå in själv.
Jag har inte hymlat med nåt angående Duchess, men jag vill inte säga prästens namn. That´s it! Det är det historien handlar om.
Jag tror inte att det kommer att påverka hennes jobb nånting, faktiskt.
Dessutom vill jag tillägga en sak, någon skrev att jag skrev till Duchess precis i samband med den diskussionen som var relativt het, men så var det inte. jag skrev ett separat inlägg i tråden om det. Så nån skrev att jag skrev, Förresten jag vet var du bor, eller nåt sånt. HELT FEL och otroligt idiotiskt att inte kolla hur det står till först innan man skriver.
Vill bara förtydliga, DETTA KOMMER INTE ATT PÅVERKA DUCHESS ARBETSSITUATION.