• jocelyn

Okej att outa IRL-namn?

Nej det är verkligen inte ok! Vad tusan tänkte den där prästen med? Jag kanske har inbillat mig att präster har tystnadsplikt till viss del...
    Om jag pratar med en präst vill jag att den personen håller tyst om andra BT-brudar. Det är inte min business liksom.

Urk vad dåligt. Om nån av er "listar ut" vem jag är så hoppas jag att ni kan hålla det för er själva. Eller maila mig. Typ.

• jocelyn

Men det handlar väl inte om att inte "stå för sina inlägg" etc utan för att man vill behålla sin anonymitet? I alla fall känner jag så. Hade jag velat att alla skulle veta vem jag var hade jag väl reggat hela mitt riktiga namn...

• jocelyn

Prästen är tydligen en skvallerbytta bing bång. Och det har nu drabbat TS som har blivit "outad".

• jocelyn

Varför kan inte "Brud!" bara ge dig namnet på prästen? Det tycker jag verkar ytterst märkligt. Finns väl ingen idé alls att "skydda" en skvallerpräst?

Jag blir illa berörd å "duchess" vägnar.

• jocelyn

Tycker det är förjä*ligt att duchess nu inte kan skriva här på samma villkor som andra. Fy fasiken säger jag om hela den här historien.

Stå på dig duchess, det är inte du som gjort fel!

• jocelyn

Ösnkar också lycka till!

Och till oss andra; om vi hör talas om nåt liknande från en person som BORDE skött sitt jobb -som prästen i det här fallet- att vi inte skyggar för att ta upp det.

Jag kommer aldrig acceptera något skvallersnack om någon annan BT-are och that's that.

Duchess; ta hand om dig! :)

• jocelyn

*häpnar*

Nu har ju en person lämnat forumet, borde inte det räcka?

Fattar mig inte på vissa människor.

Svar på tråden Okej att outa IRL-namn?