Inlägg från: Mrs*N* 18/8 |Visa alla inlägg
  • Mrs*N* 18/8

Okej att outa IRL-namn?

Som så många andra trådar här känns denna tråden otroligt löjlig. Detta måste väl vara en sak mellan TS och Brud!

Jag kan inte heller se vad Brud! gjort för del?!?!
    Jag läste tråden om brudöverlämning och kunde av den utläsa bl.a att TS är historielärare och teolog,hobbymusiker,
    jobbar tillsammans med en imam och har
    många vänner som är präster.

Kanske inte så svårt att lista ut vem det är då om man varit med i andra trådar oxå och har på känn att det är någon man känner?! (jag har dock ingen aning alls om vem TS är men menar om man kommer från ett mindre samhälle).

Dessutom har väl inte präster tystnadsplikt angående en sån här sak?

Hela situationen känns otroligt uppblåst MEN jag kan absolut förstå att TS känner sig "outad" när hon inte får veta vem Brud! är. Kanske Brud! avslöjade lite klumpigt.
    Men vad blir bättre av att få veta vem prästen är?
    "skadan" är väl redan skedd, det är väl bara att gå vidare, orka hänga upp sig på något sånt här

• Mrs*N* 18/8

varför kan hon inte skriva på samma villkor?

vill man vara hemlig får man väl vara försiktig med vilken personlig information man lämnar ut här??

• Mrs*N* 18/8

Duchess.. nu vet jag ju inte vad du jobbar med men tycker att det är konstigt ändå. Kan du inte stå för de saker du skrivit här?

• Mrs*N* 18/8

tycker ju inte att det bör skilja så mycket mellan vad du anser är rätt som privatperson och som yrkesperson.
    Det borde vara svårt att ha ett jobb där åsikterna kan skilja sig så enormt från det privata

Svar på tråden Okej att outa IRL-namn?