Okej att outa IRL-namn?
KONSTIGT!!!
Jag tycker det var ett konstigt uttalande av "Brud!" att det var "En kul parentes" att hon visste vem Duchess var.... Det var dessutom inte skrivet på nåt glatt eller kul sätt. Utan Brud! hänvisade till att det var en kul parentes med tanke på ämnet som diskuterades... hmmm....
Dessutom skrev brud att om Duchess fick reda på prästens namn kunde det på nåt sätt påverka Brud!s vigsel...
Min tanke om allt detta är att Brud! inte vill säga sin prästs namn till Duchess eftersom denna präst har gått med på att Brud!s far ska leda fram Brud! till altaret.. eftersom tråden handlade om det där Duchess "avslöjades".
Och Duchess anser att sveriges vigseltraditioner ska följas.
Och där har vi "konflikten"....
Men jag tycker det var dålig stil av Brud! att säga att man vet vem nån är.. utan att kunna sen säga vem man själv är till Duchess, eller säga vem som berättade vem Duchess var...
Jättekonstigt!.. Det verkar verkligen som att det är nåt lurt... som att Brud! och prästen har snackat om Duchess och hennes åsikter sinsemellan...
KRAM till Duchess. Jag lider med dig i allt detta!..... Jätteobehagligt när det handlar om ditt jobb speciellt....
Men du ska veta att jag tycker du har jättebra och kloka åsikter som du fört fram här på BT.
OBS. Ovanstående är bara vad jag tror... (ang brud!s vigsel).. jag VET INTE.