• Afrodite76

Rolls Royce Limousine

Vet ni vart man kan hyra Rolls Royce Limousine i Sthlm?

• Svar på tråden Rolls Royce Limousine
  • Afrodite76

Hobby - var det länge sedan ni hyrde bilen? På deras hemsida står det att det inte ingår någon champagne utan det får man ordna själva.

• Hobby

Vi gifte oss för ungefär en månad sedan, den 19 maj. Bubblet ingår nog bara om man hyr tre timmar eller mer.

• Hobby

Jag kanske ska förtydliga lite... Om man hyrde tre timmar fick man det lite billigare och så ingick det där lilla extra.

Chauffören var sååå proffsig, han visste verkligen vad han höll på med. Och så fin bil dessutom.

De hade fler bilar att välja mellan och priset var detsamma för samtliga modeller.

• Snö brud

Hobby
    Vilken av bilarna hade ni?
    Jag har fått den grå som favorit

• Hobby

Vi hade Phantom V James Young, den på bilden här nedan.

www.brollopsbilar.se/Nya%20bilder/Phantom%20V%20Vit/IMAGE024.jpeg

Vi skulle åka fem personer, så vi behövde en stor bil, det var den största de hade. Vi är båda dessutom väldigt svaga för de vita, menden gråa är jättefin den också.

I vintras såg vi ett brudpar som stod vid just en av de vita och tyckte det var så himla fint. Det är nog lite därför också som vi fastnade för den.

• Hobby

Länken funkar naturligtvis inte... Men du hittar den ju på sidan.

• Anmaria

Vi har bokat den gråa en timme för priset 2700kr. Priset beror nog på var i Stockholm man är. Champagne kunde man få till priset 100kr och dekorationer kostade också extra, minns dock inte hur mkt.

• kojja

Vad elegant att få åka i en så fin bil, med företag som har yrkestrafiktillstånd.
    Häftigt det måste vara härligt att vara laglydig på bröllopsdagen.

• Hobby

Tycker mig ana en viss ironi...

Det står i alla fall att de har yrkestrafiktillstånd. Du kanske sitter på annan information. Vi tyckte inte att vi hade någon anledning att misstro dem i vilket fall.

• Snö brud

Tyvärr hyrde dom bara ut en av dom vita bilarna på vintern
    Jag som ville ha den grå.

Svar på tråden Rolls Royce Limousine