Rolls Royce Limousine
Vet ni vart man kan hyra Rolls Royce Limousine i Sthlm?
Vet ni vart man kan hyra Rolls Royce Limousine i Sthlm?
Hej Hobby.
Jag tycker det jag skriver är riktigt, om du anser det vara viss ironi....
Att gå ut och säga att företaget har yrkestrafiktillstånd, är ju att marknadsföra sitt företag som har alla papper klara med både företag och bilar( försäkringar), rätt momssats m.m
Detta tycker jag är kanon.
Det finns företag som ej kan lämna dessa uppgifter, men kör olagligt, de som åker med ett sådant företag kan ju också hamna i polisregister. Att påstå att man har F- skatt sedel gäller inte.
Jag vet inte om jag missförstått dig helt och hållet, i så fall ber jag verkligen om ursäkt.
Jag hoppas du menar att de kör lagligt.
Nyfiken brud 2007... Vad tråkigt när du spanat in dig på den gråa. Hoppas ni hittar någon annan bil ni gillar tills det är dags.
Lycka till!
Hej igen Hobby.
Det är ok, jag tror att du förstår mig.
Du kan läsa på tråden" Råd för hyra bröllpopsbilen" där klarläggs vad som lagen kräver av den som skall hyra ut transportfordon, och de som hyr.
Förresten Nyfiken brud 2007..., min man erbjöd sig just att köra er. Han har inget yrkestrafiktillstånd så han gör det gratis så det inte blir nåt trubbel med konstapeln. BMW 323 kombi, funkar det? Den har taklucka så det är nästan en cab, asflott. Kanske lite kallt i vinter men vi kan skicka med filtar...
Hobby!
Ditt medelande tillNyfiken brud 2007
Vad hade detta med Rolls Royce limousine, som tråden heter.
Känns som om min fråga har glömts bort
Afrodite76
Såklart att det gäller att få tag i en Rolls Royce limousine till dig som tråden gäller.
Därför kan alla vakna till och komma med förslag!
Hobby!
Såg att du erbjöd Nyfiken brud 2007....... en BMW 323 kombi är det lika med en Rolls Royce limousine, då blir jag nog mörkrädd om dessa bilar jämfördes.
vitvålovar
Håller med dig.
Afrodite76
Kolla här:
www.limousineservice.se/v2/services/se/default.asp
Du får kopiera hela i ett nytt fönster.
Nehe hihi tryck på länken o sen Bröllop då ska det funka.
Jätte tack Nyfiken brud 2007
Ursäkta att jag också bryter in med "off topic", men är ni så totalt inne i bröllopsplanerande att ni inte ens ser humorn i Hobbys inlägg???
Hobby-jag förstod iaf humorn.
TS, ursäkta att jag hamnat lite OT och använt tråden till dåliga skämt.
Jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att någon skulle ta ett sådant erbjudande på allvar! Det är ju bara att acceptera att alla människor inte har samma typ av humor.
Frogface, skönt att du iaf förstod hur det var menat.
frogface - Hobby
Jag trodde att det gick ut på att hjälpa inte stjälpa. Allt är ju så spännande inför den stora dagen och just att få tag i en Rolls. Det är ju kanon att någon kan komma med förslag.
kolla här www.brollopsbilar.se