Emkalo: *skrattar* hehe ja det brukar vara så när man är i den åldern. Åh vad snäll dem var som släppte av er. Det skulle de nog inte göra idag.
Okej, vilken tur att din m2b vill ha hus. Min vill inte han. Han säger det om jag vill ha hus får jag gifta mig med någon annan. Så jag nöjer mig glatt med ett radhus. Åh vad snäll du är Emkalo som ger mig ett hus när du har ett extra över.
BAKÅT?! Det har jag aldrig hört tidigare. Ja på filmer har man ju sett fyra, fem stycken. Finast tycker jag är en var eller max två var, min personliga åsikt. Fast ni kan ju ha någon näbb, det är ju inte samma sak.
Vi har kommit rätt bra. Jag har bröllops klänningen klar (beställs i december), skor är klart, inbjudningskortet är klar nu ska bara fler göras, maten är bestämd, m2bs väst, kortare slipsen (pastrong tror jag dem heter) och skjortan är bokade, ring vet jag vilket jag vill ha, tårtan vet vi vart vi ska köpa den, håret\sminket vet vi också. Det ända vi väntar på är det exakta datumet, som vi får i februari/mars nästa år.