Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008

virvel

hehe jag ska nog tjata lite till

saga med nova
    Välkommen

• bridesilly

7909

haha en till som är stressad ser jag, det är vi nog alla mer eller mindre i den här tråden trots att det är ett år kvar

• bridesilly

Ooooh jag vill göra allt, beställa kort eller göra dom nu medesamma, prova klänningar och slöjor hår och alltihop på en gång

• bridesilly

misstrixie

äsch då, strunt i vad andra tycker är fel och tråkigt. Du bestämmer för det är DU som gifter dig. Jag ska fotografera mig EFTER vigsel för annars är jag inte gift på riktigt å då giltras det inte för min del, vi har valt att göra så å gästerna kommer få någon sorts underhållning å något att tugga på å duger inte det så får dom väl tjura då
    Presenter tänker vi visst öppna och Ja vi kommer skriva att barn ska stanna hemma med sina barnvakter på under den här dagen.

• bridesilly

misstrixie

Håller med virvel..inte ska väl brudgummen se bruden INNAN vigsel Absolut inte tack!!!

• bridesilly

Spännande, min m2b har ringt runt å kollat fotografer och catering som han har fått i uppgift. Väldigt olika prisnivår på fotografer måste jag säga!

• bridesilly

Åh va svårt det är att välja fotograf, så väldigt olika priser...fast det som avgör är om dom har utefotografi som är fina och genomtänkta ändå

• bridesilly

Hello tjejer

Betalar era tärnor klänningarna själva? Jag vet inte hur jag ska göra med detta eftersom jag vill bestämma färg och form. Naturligtvis tar jag hänsyn till att formen passar dom men färgen kan dom väl stå ut med att jag väljer denna dag????

• bridesilly

virvel

Jag vill ju att mina tärnor ska ha gröna klänningar efter mitt färgtema som är grönt vitt och silver. Dom får ta det bara

• bridesilly

misstrixie

ja jag vet att en av dom inte gillar grönt men hon är en skönhet å klär i det mesta så hon får gilla läget å ha på sig grönt ändå. Jag skulle aldrig ta på dem en klänning som sitter superilla, därför väljer jag en modell som brukar passa alla. Däremot får dom inte vara för fina i håret å överglänsa mig

Svar på tråden Augustilistan 2008