Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008

aug08

Tror du gör helt rätt, har ni efterrätt först å sen tårta kommer ingen att orka äta av den fina tårtan för dom är proppmätta på trerätters middagen. Kör på tårta som efterrätt

• bridesilly

hehe håller med föregående talar,väldigt tomt på vår augustilista! Alla är väl ute å solar så fort solen tittar fram

• bridesilly

hur långt är ni i planeringen? jag håller på att scanna internet för fullt efter bra grejer till bra priser. Bäste med internet är att man kan få tag på reavarorna hihi

• bridesilly

Köpte rosblad flera förpackningar på panduro jättebilligt, plöjer igenom bröllopslitteratur och har inhandlat rispåsar på tradera Lite accesoarer till bruden har köpts in också så kuuuuuuuuul med planering

• bridesilly

virvel

jättefina kort Gör du dom själv?

• bridesilly

_tette_

klart du får vara med Välkommen

• bridesilly

Såhär långt är vi för närvarande

Kyrka vald
    Festlokal vald
    Hotell valt
    Skor inköpta till bruden
    Tiara inköpt
    Pratar priser med fotograf och trubadur
    Färgtema klart
    Börjat köpa dekorationer till dukningen

Någon som har sett inbjudningskort som går i grönt och vitt? Svårt att hitta några fina i den färgen tycker jag

• bridesilly

Ms K

tack va gullig du är som kikar åt mig, dom va jättefina

• bridesilly

På tal om för tidigt så har jag fått samma reaktion på alla ställen förutom på hotellet vi hade tänkt att bo på, dom verkade inte ett dugg förvånade över att man ville kolla upp priser å sådant i tid

• bridesilly

lakrisbat

Dyra ja, den jag vill ha kostar många tusen :( men men man får se det som du säger att man slår ut det på sålänge som man ska bära den sen.

Ms K

känner igen det där, tankarna glider iväg på dukningar, imbjudningar och allt om bröllop

Svar på tråden Augustilistan 2008