Augustilistan 2008
aug08
Tror du gör helt rätt, har ni efterrätt först å sen tårta kommer ingen att orka äta av den fina tårtan för dom är proppmätta på trerätters middagen. Kör på tårta som efterrätt
aug08
Tror du gör helt rätt, har ni efterrätt först å sen tårta kommer ingen att orka äta av den fina tårtan för dom är proppmätta på trerätters middagen. Kör på tårta som efterrätt
hehe håller med föregående talar,väldigt tomt på vår augustilista! Alla är väl ute å solar så fort solen tittar fram
hur långt är ni i planeringen? jag håller på att scanna internet för fullt efter bra grejer till bra priser. Bäste med internet är att man kan få tag på reavarorna hihi
Köpte rosblad flera förpackningar på panduro jättebilligt, plöjer igenom bröllopslitteratur och har inhandlat rispåsar på tradera Lite accesoarer till bruden har köpts in också så kuuuuuuuuul med planering
virvel
jättefina kort Gör du dom själv?
_tette_
klart du får vara med Välkommen
Såhär långt är vi för närvarande
Kyrka vald
Festlokal vald
Hotell valt
Skor inköpta till bruden
Tiara inköpt
Pratar priser med fotograf och trubadur
Färgtema klart
Börjat köpa dekorationer till dukningen
Någon som har sett inbjudningskort som går i grönt och vitt? Svårt att hitta några fina i den färgen tycker jag
Ms K
tack va gullig du är som kikar åt mig, dom va jättefina
På tal om för tidigt så har jag fått samma reaktion på alla ställen förutom på hotellet vi hade tänkt att bo på, dom verkade inte ett dugg förvånade över att man ville kolla upp priser å sådant i tid
lakrisbat
Dyra ja, den jag vill ha kostar många tusen :( men men man får se det som du säger att man slår ut det på sålänge som man ska bära den sen.
Ms K
känner igen det där, tankarna glider iväg på dukningar, imbjudningar och allt om bröllop