Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008

Hello tjejer

Oj har inte ens funderat över om min pappa skulle vilja gå med mig in...hmmmm. Helst vill jag gå in själv å möta upp min m2b

Vi kommer nog att vara värdpar själva eftersom vi står för alla kostnader men vi delegerar nog ut små uppgifter till de närmaste att göra under dagen, ex hälsa välkommna medans vi fotograferas å sådär.

• bridesilly

Kan man inte få nån sorts rabatt på kortdesign eller romance om man beställer mycket

• bridesilly

Såg att gallerix säjer inbjudningskort också..jättefina med guldhjärtan på men dom var nog lite små i storleken ändå

• bridesilly

Är det många här som beställer sina klänningar från kina? vilket företag isåfall?

• bridesilly

misstrixie

aha har du bestämt dig för klänning än? måste va svårt att välja företag, finns ju en djungel med kina klännings siter

• bridesilly

Som sagt det är inte lätt att bestämma sig för ett kina företag eftersom det finns sååå många Vi får väl hoppas alla blir nöjda med dom iaf

• bridesilly

Jag har köpt min tiara små grejer till dukningen, skor, rispåsar, skickat efter provkort till inbjudningarna.

Har kontaktat en fotograf som ska träffa oss å visa lite bilder, även kontaktat en cateringfirma vi tyckte verkade vara intressant så här händer det lite grejer minsann

Min m2b har varit inne å frågat om brudbuketter och vad en sådan jag vill ha skulle kosta

• bridesilly

limbolight

hehe ja risken är ju att man hinner ändra sig hundra gånger iaf men men, planera är så kuuul. Har precis köpt in rykande färska nummret av bröllopsguiden Ska plöjas igenom idag

• bridesilly

hmmm är något förvirrad ang allt detta nya men ska försöka läsa ikapp mig på mina trådar...

• bridesilly

Nu snart borde det vara dags för en ny tråd tror jag..är det nära nog komplett på alla som än så länge vill vara med tros?

Svar på tråden Augustilistan 2008