Augustilistan 2008
Hmm vad ska man göra när det kliar i fingrarna att köpa allt allt allt nu till bröllopet? Så kul med planering
Hmm vad ska man göra när det kliar i fingrarna att köpa allt allt allt nu till bröllopet? Så kul med planering
jaaa shit det är exakt ett år innan för många nu kuuuuuuul
misstrixie
oartigt? nej inte alls, blir det som vi har bestämt att bröllop blir i augusti nästa år så kommer jag skicka ut inbjudningar efter årsskiftet nån gång. Semestrar planeras så tidigt så jag vill inte att någon ska hinna boka upp sig på något annat
har också tänkt på save the date kort men jag skickar de riktiga inbjudningarna istället för vi har såkallat hemlig planering så ingen vet om detta alls
misstrixie
bra ide
ja verkligen, tror det är fler som ska följa ditt förslag misstrixie
ni som ska gifta er i augusti, hur långt innan ska ni ha osa? Kruxet är att man måste veta hur många som kommer för att kunna planera ja allt som har med middag att göra...hmm...
hoffsan
oh såg fint ut men inte någonstans jag vill åka tror jag
Är det lagom med 2-3månader innan att ha osa? får inte vara för lång tid i förväg för då kanske inte folk vet, men heller inte att det är kort inpå så man inte hinner planera mat och borsplacering mm..svårt det där
jag tror också vi siktar på osa 3 månader innan, planeramänniska som jag är skulle jag känna mig stressad att inte veta vilka som kommer och inte annars