Inlägg från: Virvel |Visa alla inlägg
  • Virvel

Brud 080816
    Jag förstår inte att det finns så många otrevliga människor som jobbar i butik. Du är inte den första här på BT som skriver att dom har blivit dåligt bemötta. Sådana människor ska inte ha ett sånt jobb.

Själv var jag hos Ruths i Västerås och köpte min klänning. Dom är jättetrevliga. Jag sa vad jag kunde tänka mig för modeller och hon plockade fram så att det bara var att pröva för mig. Plus att hon tog fram några modeller som hon tyckte skulle passa och det var en av dom jag köpte. Det är inte lätt att välja själv bland alla klänningar som hänger på ställningarna så man behöver lite experthjälp. Det är ju det personalen är till för.

Hoppas att du hittar en butik som du känner att du får hjälp hos.

• Virvel

Tack för kommentarerna. Det lutar åt framsida 2 och insida 3. Ska testa att göra & tecknet i rosa.
    Jag har problem att få in det rosa i korten. Tanken var att vi skulle ha vitt, silver och rosa.

• Virvel
    blivandefrularsed skrev 2007-09-05 19:48:23 följande:
    Jättefint monogram!
    Tusen tack. Det var blod, svett och tårar innan jag fick till det
  • Virvel

augustibrud08
    Är det meningen att vi inte ska få tjuvkika på er weddingannouncersida?

• Virvel

Fröken Plommon

Jättetack för dom snälla orden. Jag har beslutsångest. Tycker väldigt mycket om den rosa insidan.
    Satt idag och pysslade med tändsticksaskar att ha på middagsborden. Klädde dom i det rosa pappret och dom blev jättefina. Snacka om att man kan tro att det är semester när man har två barn och kan sitta med sådana smådetaljer. (det är INGEN semester får passa på när dom sover)

• Virvel

blivandefrularsed

Det rosa pappret har jag rivit med kantrivare så att det blir det lite vågiga mönstret. Jag har limmat pappret med ett helt vanligt lim för papper.

bridesilly
    Kul med ny lista. Vi har blivit riktigt många sedan du startade tråden. Hoppas att alla har lagt in sig speciellt om det nu är någon som ändrade nick när BT uppdaterades. Hoppas också att alla har lagt in länkar till sina hemsidor.
    Ska inte du skaffa en hemsida?

• Virvel
    blivandefrularsed skrev 2007-09-09 22:03:11 följande:
    VirvelVart har du köpt kantrivaren??
    [/citat]

Jag köpte kantrivaren på Panduro. Kostade 89 kr.
    bridesilly skrev 2007-09-09 21:58:16 följande:
    [citat]
    virveljo det ska jag göra sen, kan man ha den hemlig föresten? ingen som vet om våra planer riktigt än förutom alla här på bt då
    Vår sida är ju hemlig egentligen. Så länge vi inte har skickat ut inbjudan så vet ju inte någon av våra anhöriga/kompisar om att den finns. Bara ni på BT har tillgång till sidan.
  • Virvel

Oj, det gick visst inte att sätta ihop två svar i samma.
    blivandefrularsed
    Svaret på din fråga står inbakat i ditt inlägg.

Svar på tråden Augustilistan 2008