Augustilistan 2008
Emkalo
Om ni har bokat 080809 så är du välkommen till vår tåd för det datumet.
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2489623.html
Emkalo
Om ni har bokat 080809 så är du välkommen till vår tåd för det datumet.
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2489623.html
Brud 080816
Jag förstår inte att det finns så många otrevliga människor som jobbar i butik. Du är inte den första här på BT som skriver att dom har blivit dåligt bemötta. Sådana människor ska inte ha ett sånt jobb.
Själv var jag hos Ruths i Västerås och köpte min klänning. Dom är jättetrevliga. Jag sa vad jag kunde tänka mig för modeller och hon plockade fram så att det bara var att pröva för mig. Plus att hon tog fram några modeller som hon tyckte skulle passa och det var en av dom jag köpte. Det är inte lätt att välja själv bland alla klänningar som hänger på ställningarna så man behöver lite experthjälp. Det är ju det personalen är till för.
Hoppas att du hittar en butik som du känner att du får hjälp hos.
Det skulle vara kul om ni ville tycka till om mina inbjudningskort. Nu är jag ute efter ärliga kommentarer. Ris som ros. Kan inte bestämma mig för hur dom ska se ut.
lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/photoalbums-29753.html
Tack för kommentarerna. Det lutar åt framsida 2 och insida 3. Ska testa att göra & tecknet i rosa.
Jag har problem att få in det rosa i korten. Tanken var att vi skulle ha vitt, silver och rosa.
augustibrud08
Är det meningen att vi inte ska få tjuvkika på er weddingannouncersida?
Fröken Plommon
Jättetack för dom snälla orden. Jag har beslutsångest. Tycker väldigt mycket om den rosa insidan.
Satt idag och pysslade med tändsticksaskar att ha på middagsborden. Klädde dom i det rosa pappret och dom blev jättefina. Snacka om att man kan tro att det är semester när man har två barn och kan sitta med sådana smådetaljer. (det är INGEN semester får passa på när dom sover)
blivandefrularsed
Det rosa pappret har jag rivit med kantrivare så att det blir det lite vågiga mönstret. Jag har limmat pappret med ett helt vanligt lim för papper.
bridesilly
Kul med ny lista. Vi har blivit riktigt många sedan du startade tråden. Hoppas att alla har lagt in sig speciellt om det nu är någon som ändrade nick när BT uppdaterades. Hoppas också att alla har lagt in länkar till sina hemsidor.
Ska inte du skaffa en hemsida?
Oj, det gick visst inte att sätta ihop två svar i samma.
blivandefrularsed
Svaret på din fråga står inbakat i ditt inlägg.