Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008

8108

oooj det va verkligen fort den lilla ville ut.

GRATTIS till bebben

• bridesilly

lärkan

kopiera listan här åvan i TS å lägg till ditt datum, tyvär verkar det som om att jag inte kan göra uppdateringar i den listan men vi får fylla på i tråden efter hand Å sen när det är dags för en ny tråd fyller vi på med den fullständiga listan

• bridesilly

Va dum jag är glömde naturligtvis att säga

VÄLKOMMEN lärkan

• bridesilly

Ååååh jag pratade med frissan idag när jag klippte mig och man ska beställa tid för brudfrisyr efter nyår nån gång. Varför ska man vänta så länge, tänk om nån annan hinner före?

• bridesilly

Vi börjar bli rätt så många som ska gifta sig nästa år i augusti

Men guuud va trött jag börjar bli på samma kommentar när man vill kolla priser för bokning

Ska du gifta dig NÄSTA ÅÅÅÅR!

Jaaa jag är ju mån om att få MITT drömbröllop så det klart jag är ute i god tid eller vad säger ni tjejer

• bridesilly

Välkommen bubbelbruden

GME76
    sant sant men ändå jag vill vara ute i ännu mer god tid för den här dagen är speciell å då krävs planering minsann

• bridesilly

Imorgon är det ett år kvar tjejer Eller ja inte exakt men vi kan säga att nu är det bara ett år kvar

• bridesilly

Jag har också börjat inhandla saker i förväg Skor tiara och en del av bordsdekorationer är klara
    Kunde inte hålla mig när jag hittade drömtiaran

• bridesilly

Alla är så duktiga och gör allting själva med inbjudningar å sånt Hoppas mina blir lika bra annars får jag ta den tråkiga vägen å beställa färdiga

Svar på tråden Augustilistan 2008