Augustilistan 2008
8108
oooj det va verkligen fort den lilla ville ut.
GRATTIS till bebben
8108
oooj det va verkligen fort den lilla ville ut.
GRATTIS till bebben
lärkan
kopiera listan här åvan i TS å lägg till ditt datum, tyvär verkar det som om att jag inte kan göra uppdateringar i den listan men vi får fylla på i tråden efter hand Å sen när det är dags för en ny tråd fyller vi på med den fullständiga listan
Va dum jag är glömde naturligtvis att säga
VÄLKOMMEN lärkan
Ååååh jag pratade med frissan idag när jag klippte mig och man ska beställa tid för brudfrisyr efter nyår nån gång. Varför ska man vänta så länge, tänk om nån annan hinner före?
Vi börjar bli rätt så många som ska gifta sig nästa år i augusti
Men guuud va trött jag börjar bli på samma kommentar när man vill kolla priser för bokning
Ska du gifta dig NÄSTA ÅÅÅÅR!
Jaaa jag är ju mån om att få MITT drömbröllop så det klart jag är ute i god tid eller vad säger ni tjejer
Välkommen bubbelbruden
GME76
sant sant men ändå jag vill vara ute i ännu mer god tid för den här dagen är speciell å då krävs planering minsann
Imorgon är det ett år kvar tjejer Eller ja inte exakt men vi kan säga att nu är det bara ett år kvar
Jag har också börjat inhandla saker i förväg Skor tiara och en del av bordsdekorationer är klara
Kunde inte hålla mig när jag hittade drömtiaran
hoffsan
Så snyggt
Alla är så duktiga och gör allting själva med inbjudningar å sånt Hoppas mina blir lika bra annars får jag ta den tråkiga vägen å beställa färdiga