Augustilistan 2008
hahhaha
jaa minst, kan man inte skriva osa omedelbart för bruden är otålig hahaha
hahhaha
jaa minst, kan man inte skriva osa omedelbart för bruden är otålig hahaha
misstrixie
woow mysigt
Jag vill också berätta för alla och involvera alla i mina planer men vi har bestämt oss för att det är hemligt fram till efter nyår när vi vet att vi har så mycket pengar vi vill ha för att genomföra det här på vårt sätt
Emkalo
jasso vadan detta med ändrande planer?
GME76
hihi min karl blir inte stressad när jag pratar bröllopsplaner däremot kanske han svettas över ekonomin när man hittar mer och mer på nätet med bröllopsrelaterade grejer som man vill ha
välkommen cia-bruden
Helo tjejer
Hur går det med planering? Jag har skickat efter provkort från både calligrapen och kortdesign i måndagskväll..det från kortdesign kom idag Kul.
Har delegerat uppgifter till min m2b också..han ska få kolla upp fotografer och catering
virvel
det nya är väl att lägga dom vid tallriken, fint tycker jag
Men man måste ha någon sorts uppfriskning när brudparet är å fotas..vad ska ni andra ha? jag funderar i banorna med nått drickbart och frukt, choklad? vad passar?
emkalo
kortet från kortdesign det gröna med hjärtan var jättefint och skimmrade verkligen i ljuset Får fundera över vilket vi vill ha när vi får från romance.se sen
Jag/vi vill inte fotograferas före vigsel för det känns för oss mer "på riktigt" om det görs efter I DO
tidsplanering på ett sisådär ungefär
14.00 kyrkbröllop med allt som hör till
15.00 brudpar åker iväg å fotograferas av ett proffs ute någonstans
medans gäster blir underhållna av förfriskningar och ex tipspromenad
ca 16.30
brudparet anländer
17.00 middag
18.00 öppna paket?!?!
19.00 någonstans där blir det tårta
vad som sker därefter har vi inte fått in i planering än
virvel
www.kortdesign.se/default.aspx&action=Enlarge&command=4100