• rosesarered

peppningstråd (del ii)

Hoppar in i den nya tråden!
    Startvikt: 72 kilo
    Nuvarande vikt: 67 kilo :)
    Målvikt: 60 kilo

Förra veckan var katastrof, noll motion och en massa godsaker. Det bästa var dock att jag fick en kommentar av svärmor att jag ser mindre ut
    Men nu är det en ny vecka och jag hoppas att vikten står på 66 nästa måndag!

• rosesarered

Denna vecka har jag haft paus från viktnedgången.
    Det har inte varit planerat utan bara blivit så.
    Har totalfuskat med både mat och motion och jag hoppas att vikten fortfarande står på 67 kg (?).
    Nu gäller det bara att komma igång igen...!
    Tyvärr så ha suget bara ökat efter godsaker då jag gett efter..så mitt tips är att verkligen hålla sig borta från godsaker så kommer man in i det och känner knappt suget. Iaf för mig ökar sötsuget på en gång då jag fuskar:(

• rosesarered

Känns som att jag kommit in i en ordentlig svacka:(
    Vikten står fortfarande på 67 kilo och har varit fruktansvärt lat med motionen. Maten är det bättre med, struntat i godsaker.
    Däremot så rör jag på mig rätt mycket på mitt sommarjobb men det räcker nog inte.
    Ikväll SKA jag ut på en timmes promenad!!
    *pepp pepp*

• rosesarered

Nu kanske jag också ska ta och våga skriva i tråden efter Agga P:s lilla bekännelse hihi

Jag har haft semester från bantningen (usch vilket hemskt ord!) och mest jobbat och struntat i vikten.
    Ska ha semester nu i fyra veckor innan min skola börjar igen och nu har jag tänkt ta dom sista kilona!
    Det känns inte så svårt numera eftersom jag bevisat för mig själv att det faktiskt går. Hittills har jag gått ner 6 kilo sen jag började, vågen står på 66 kilo:)

• rosesarered

Jag känner precis som du Agga P att jag kanske nöjer mig med två-tre kilo till det beror lite på hur det känns när jag gått ner dom. Har inte lika stor ångest över det längre utan känner att det inte gör något att det blivit lite pauser hit och dit med viktnedgången..Det får ta sin tid!

• rosesarered

Jag har gått upp i vikt! Väger 67,3...
    Ska ha mens snart så jag hoppas att det bara är vanlig uppsvälldhet men jag tvivlar på det.. har haft det svårt med att hålla en sund livsstil, det blir bara en massa godsaker helatiden. Kan det vara semestern som gör mig lat;)

Ett litet inlägg till Lisa,

ni var jättefina och grattis! Era bilder är nog bland dom finaste jag sett här på bröllopstorget, grymt fina:)
    Du ser ju smal och fin ut också på bilderna, grattis till viktnedgången också..

Svar på tråden peppningstråd (del ii)