• Carma

peppningstråd (del ii)

Den gamla tråden blivit avstängd så jag börjar en ny. Här är alla välkomna som vill gå ner i vikt och som vill peppa varandra :D

• Svar på tråden peppningstråd (del ii)
  • Carma

Hm, vad konstigt det blev. Jag skrev ju stora bokstäver i rubriken. Är det ngn som vet hur man lyckas med det? Ska man skriva inom *...*?

*hjälp*

• rosesarered

Hoppar in i den nya tråden!
    Startvikt: 72 kilo
    Nuvarande vikt: 67 kilo :)
    Målvikt: 60 kilo

Förra veckan var katastrof, noll motion och en massa godsaker. Det bästa var dock att jag fick en kommentar av svärmor att jag ser mindre ut
    Men nu är det en ny vecka och jag hoppas att vikten står på 66 nästa måndag!

• AggaP

Hej här hoppar jag in också.

Startvikt 76kg
    Målvikt 60kg
    Nuvarande vikt 68kg

Rosesarered
    Här kommer en till som har haft en katastrof helg och tja nästintill hela förra veckan. Känner mig dock ganska ok, det har ju varit Midsommar så det är väl en bra ursäkt?? Jag var nere på 67kg, men klättar uppåt lite nu pga chips, pizza, cider osv osv....
    Så du har 66kg som mål tills på lördag Pepp pepp, du har ju lyckats hålla 67kg nu ett tag iaf, så det kommer nog att gå bra. Själv ska jag stå på 67kg igen på lördag och 66,5 nästa lördag. (då är jag nöjd om jag klarar det)

Carma
    Bra initiativ att starta en ny tråd!!
    Hur ligger du till?

• l i s a

Jippi! Nya tråden!

Här går det uselt. Midsommar är ingen lek som någon sa i den förra tråden... huu! Har gått upp igen. Trist.

2 veckor kvar till bröllop och på den tiden händer ju inget dramatiskt precis. Efter bröllopet blir det gormetresa till Toscana... hehe... det lär inte göra en direkt tunnare men hej! Vaffasen! Jag släpper allt detta på bröllopsdagen! Sen är det igång igen i augusti.

På måndag lämnar jag in klänningen för det sista fixet. Jag är nervös för precis ALLT just nu. Fy fasiken. Ska komma igång med promenerandet igen. Det är ju bra för att rensa tankarna.

Vickan78 med flera! Visst får vi väl se bilder av er alla som gift er!??! Jag är så nyfiken på att se er

• Carma

56,2 innan helgen
    56,6 efter helgen

Hoppas landa på 56 nästa vecka. Det blev lite onyttigheter i helgen: vin, chips, glass och 2 bitar bärpaj med vaniljsås. Men sammanlagt åt jag väldigt lite så det har jämnat ut sig på ngt sätt. Har börjat röra på mig lite mera: gå/springa, träna golf. All motion är ju motion. Jag försöker göra det som känns roligt, inte tvinga mig till ngt. Annars finns det risk att man lägger av rätt så fort.

OCH jag har gått runt i bikini några gånger & det kändes helt ok! Det är ett stort framsteg för mig :)

Pepp pepp

• Carma

l i s a,

Apropå Toscana, du har säkert koll på det. Tänkte ni åka runt och var tänkte ni bo? Vet du om det brukar vara för varmt för att semestra där i juli?

Jag åker till Florence på söndag och ska vara där i ett par veckor (ska gå på en kurs där). Från början tänkte vi att min sambo kunde kommit ner och att vi kunde åkt runt där i en vecka. Men vi har ställt in allt pga av värmen. Kommer nog åka senare i höst. Vi tänkte att eftersom vi vill åka inne i landet och inte så mycket vid kusten, blir det alldeles för varmt att bila runt i 30 graders värme.

• Carma

Glömde tillägga att helgens uppgång är utraderad. Vågen stod på 56,1 imorse :D

• ankan05

Bra jobbat Carma! Hur lång är du?

• Carma

ankan05,

TACK :D Det går bäst för mig när jag inte tänker på det.

Jag är 164,5 cm lång.

• AggaP

Hej på er
    Jag har verkligen kommit tillbaka in i bantningen, känns toppen. Jag tvingar inte mig inte heller just nu till att springa eller så. Jag går istället, har tröttnat på gymet och springturerna. Koncentrerar mig på att äta rätt istället.

Är förresten också väldigt nyfiken på att se bilder från er bröllopsdag, några av er har ju inte så länge kvar!!!

Svar på tråden peppningstråd (del ii)