• Carma

peppningstråd (del ii)

Den gamla tråden blivit avstängd så jag börjar en ny. Här är alla välkomna som vill gå ner i vikt och som vill peppa varandra :D

• Svar på tråden peppningstråd (del ii)
  • AggaP

Carma
    Är ditt mål 56 förresten?

• Carma

AggaP,

Jag hoppas att landa på 56 nästa vecka men det är inget slutmål. Det är svårt att sätta en precis siffra eftersom man inte vet hur man ser ut när man har gått ner i vikt. I mitt fall så handlar det om 1-3 kg. Vill absolut inte väga under 50-52. Och jag tror inte heller att jag kommer någonsin att vara så smal. Jag tror att jag är lagom atletiskt byggd & har muskler lite var & där. Har svårt att föreställa mig så smal.

Mitt egentliga mål är inte siffror utan att må bättre, slippa bära runt omkring mig extra kg som gör att man får bättre kondis, etc. Dessutom sitter kläderna mycket snyggare :D speciellt bikini :D

• l i s a

Carma, vi vet inte men räknar med att det kommer vara galet varmt! Vi kommer bo vid kusten och hoppas kunna bila runt lite med air condition i bilen. Om vi hittar en sån att hyra. Annars blir det vinprovning och olivätning i någon skugga vid havet. Rätt ok det med Men varmt kommer det bli!

• AggaP

Carma
    Det låter ju vettigt
    Glöm inte bort att massage och sånt också är jättebra för att man ska må bättre
    Bada bubbelpool och få manikyr är också bra har jag hört...

• Tossi

Jag hoppar in som ny här då!

Startvikt 67 kg
    Nuvarande 67 kg
    mål 58 kg

Började idag, känns jätte bra!
    Fast det gör det ju alltid första dagen.

Gifter mig 15 september och då ska jag ha gått ner iaf til 60!

• Carma

Tossi,
    Välkommen! Jag tror att de 7 kg till din brollopsdag fixar du gallant :D Hur lång är du?

Agga P,
    Håller med dig att det finns även andra saker som gör att man mår bättre. Min drömdag skulle vara att åka på någon spa & få alla behandlingar de har! Ekonomin tillåter inte sånt just nu, men en dag kanske ... när jag fått ett kanonjob eller fått den utlovade gåvan av min mamma :D

• Carma

Jag kommer vara bortrest tom 15 juli & kommer varken väga mig eller skriva här. Tänkte se upp med allt italiensk mat & köra mycket morgondrinkar och promenader.
    Lovar att rapportera när jag kommer tillbaka :)

• sharya

Nuvarande: 71,2
    Målvikt: 63

Och innehar CHEESECAKE i kylen.

Gifter mig i juni nästa år men vill ha nått målvikten i december. Kommer inte i min klänning annars och måste köpa ny. Usch.

• Bruttan85

Har inte varit med, men jag började själv för inte så länge sen:

Startvikt: 64
    Nuvarande vikt: 62

Måvikt: 57

Ska inte gifta mig... är inte tjock heller men missformad.. :P

• Tossi

Carma, jo det bör inte vara några problem, jag är 170 cm lång. Fast jag ska satsa mest på att få ner fettprocenten, som är på tok för hög.

Svar på tråden peppningstråd (del ii)