• AggaP

peppningstråd (del ii)

Hej här hoppar jag in också.

Startvikt 76kg
    Målvikt 60kg
    Nuvarande vikt 68kg

Rosesarered
    Här kommer en till som har haft en katastrof helg och tja nästintill hela förra veckan. Känner mig dock ganska ok, det har ju varit Midsommar så det är väl en bra ursäkt?? Jag var nere på 67kg, men klättar uppåt lite nu pga chips, pizza, cider osv osv....
    Så du har 66kg som mål tills på lördag Pepp pepp, du har ju lyckats hålla 67kg nu ett tag iaf, så det kommer nog att gå bra. Själv ska jag stå på 67kg igen på lördag och 66,5 nästa lördag. (då är jag nöjd om jag klarar det)

Carma
    Bra initiativ att starta en ny tråd!!
    Hur ligger du till?

• AggaP

Hej på er
    Jag har verkligen kommit tillbaka in i bantningen, känns toppen. Jag tvingar inte mig inte heller just nu till att springa eller så. Jag går istället, har tröttnat på gymet och springturerna. Koncentrerar mig på att äta rätt istället.

Är förresten också väldigt nyfiken på att se bilder från er bröllopsdag, några av er har ju inte så länge kvar!!!

• AggaP

Carma
    Är ditt mål 56 förresten?

• AggaP

Carma
    Det låter ju vettigt
    Glöm inte bort att massage och sånt också är jättebra för att man ska må bättre
    Bada bubbelpool och få manikyr är också bra har jag hört...

• AggaP

Sharya
    Låt bli Cheesecake:an!!!

Quozze
    Visst blir man peppad av att höra att andra märker det!!

Carma
    Låter som en toppendröm...åhhh....

• AggaP

Ok lordag och vagdag!!

Startvikt 76kg
    Malvikt 60kg
    Nuvarande vikt 67kg

- 1kg sedan forra veckan. Da satsar vi pa 66.5 kg till nasta lordag.

Sharya
    I och med att du visste att den ar supergod sa antar jag att du redan varit framme med skeden och nafsat... avslojad...
    Sjalv mumsar jag choklad idag for det ar unnardag...nyttigt...nej men gott!!
    Bast att ga en runda ocksa.

Pepp pepp pa er

• AggaP

Qozze
    Tackar, du har varit duktig själv ser jag, bra jobbat till dig också!!

Det går inte så fort som det verkar..., jag sätter nya mål hela tiden, men framför allt så kan min vikt diffa upp och ner ca 2kg, beroende på vad jag ätit osv. Jag väger mig faktiskt varje dag för att hålla koll ordentligt på om jag verkligen går upp eller det kan ju vara så att jag kanske bara druckit extra mycket en dag.
    Jag började banta 1 januari, så det kan kännas segt för mig med ibland.

Jag förstår verkligen din känsla med mindre antal pass under sommaren. Själv gick mitt gym i konkurs, så nu är det promenader som gäller.

Tossi
    Tack, ja tänk, örk...Det är ju i stort sett så det ser ut också. Såg en dokumentär och tja....ingen vacker syn....

• AggaP

rosesarered
    Kämpa på, heja heja...kom igen....
    Jag har ju satt 66,5kg som mål till på lördag, du ska väl inte vara sämre...

• AggaP

Qozze
    Jag vet inte, det gäller nog bara att tvinga sig. Kanske fungerar det bättre om du tex sätter upp 3 dagar varje vecka då du MÅSTE gå ut och gå. Eller testa ha en ipod och lyssna på dina favorit låtar. Eller en bok på band. Be din 2b att tvinga dig.

Själv tvingade jag mig ut idag
    Jag tänkte på mitt mål - 0,5kg till på lördag.

• AggaP

Jag vet inte hur jag lyckades men när jag kom hem så åt jag...
    2 och en halv skiva rostat bröd
    5 prinskorvar
    bacon
    sill
    2 stekta ägg
    4 morötter
    och jag är inte mätt!!!!
    Jag vet att det var en himla blandning
    Inte nyttigt heller.
    Det har lagt sig som en sten i magen, men jag skulle lätt äta en pizza också

Tidigare idag har jag ätit bra, men sedan igår så har jag bara varit "idiothungrig"
    Så sabbade jag det....suck
    Men jag var såå hungrig.

Har inte gått min promenad heller, får väl bli en morgonrunda imorgon.

Pepp på er allihopa.

Svar på tråden peppningstråd (del ii)