• l i s a

peppningstråd (del ii)

Jippi! Nya tråden!

Här går det uselt. Midsommar är ingen lek som någon sa i den förra tråden... huu! Har gått upp igen. Trist.

2 veckor kvar till bröllop och på den tiden händer ju inget dramatiskt precis. Efter bröllopet blir det gormetresa till Toscana... hehe... det lär inte göra en direkt tunnare men hej! Vaffasen! Jag släpper allt detta på bröllopsdagen! Sen är det igång igen i augusti.

På måndag lämnar jag in klänningen för det sista fixet. Jag är nervös för precis ALLT just nu. Fy fasiken. Ska komma igång med promenerandet igen. Det är ju bra för att rensa tankarna.

Vickan78 med flera! Visst får vi väl se bilder av er alla som gift er!??! Jag är så nyfiken på att se er

• l i s a

Carma, vi vet inte men räknar med att det kommer vara galet varmt! Vi kommer bo vid kusten och hoppas kunna bila runt lite med air condition i bilen. Om vi hittar en sån att hyra. Annars blir det vinprovning och olivätning i någon skugga vid havet. Rätt ok det med Men varmt kommer det bli!

• l i s a

Kikar bara in och peppar på! Själv är jag ett nervvrak. Det är 8 dagar kvar till bröllop. IIIHHK! Det där med vikt har jag inte tid att tänka på nu

Kram på er!

• l i s a

Heej alla! Nu är jag gift, hustru, har en make, kallar mig fru Lindberg

Allt var sagolikt men jag har ALDRIG varit så brutalt nervös. Fy fasiken alltså!

Jag nådde målvikten på bröllopsmorgonen! Jag rasade en del sista veckan trots dålig mat. Det måste ha varit adrenaliet och att man gick på kroniskt högvarv som gjorde susen.

Om ni är nyfikna på bilder så finns vi här. Fotografbilderna är MÅNGA och vi har inte valt ut bilder än så ni får bläddra... Sen finns några få bilder från Olofsfors där vi hade vigsel och fest.

Kram på er! Jag kommer hänga kvar här och peppa vidare. Jag vägrar släppa målvikten men det kan bli svårt på en resa till italien...

Bilder från fotografen finns här för de som är nyfikna: www.fotafolk.se/juli/lindberg/

Och här är några egna från Olofsfors bruk i västerbotten där vi hade vigsel och fest. lindbergs.trandansen.se/bilder.htm

• l i s a

Åh vad ni är söta!!! :-P Blir lite generad När jag kommer hem ska jag fixa "före- & efter-bilder" åt er så kanske ni blir mer peppande Såg just lite filmsnuttar från möhippan nämligen som var för några månader sedan och skillnaden är rätt stor. Även om jag inte skulle räkna mig själv till stor innan så var jag i alla fall trind Tur den man gifter sig bestämmer sig INNAN man ser ut som på bröllopsdagen. Annars skulle nog söndagsmorgonen bli en chock :-P

Jag kommer nog inte kunna lämna detta ställe så jag kommer tillbaka efter resan. Vi hoppas vi inte ska smälta bort!

PUSS och KRAM!!!!! Kämpa på! Det är värt det!

• l i s a

Qozze: Klänningen är en Forever Yours men jag tycker själv den skiljer sig en del från andra klänningar jag sett från FY. Jag köpte den på bröllopsbutiken i sthlm när jag var där i våras.

• l i s a

Hej alla! Tillbaka efter bröllopsresa i toscana... heheh UNDERBART men vi gjorde inte mycket annat än åt... hmfr... och det syntes på vågen när vi kom hem i måndags kan jag säga. + 3kg Fast det kanske mest var vätska efter flyg och pga det månatliga håvetet för idag är det bara +1kg. Jag fortsätter att hänga här trots att man blivit fru. Kan nog inte släppa det här stället riktigt ännu.

Jag är krasslig och kan inte träna men längtar (!?!? vilket är något rel. nytt för mig) efter att kunna röra på mig igen. Jag är nöjd som det är nu men jag känner mig själv och kommer snart att smocka i mig onyttigheter om jag inte håller ett öga på den här tråden. Kände mig så fin på bröllopsdagen och jag vill gärna fortsätta känna mig i form.

Ska leta efter en "förebild" (hehe, som att jag skulle kunna vara en sådan) och kanske bröllopsbilderna får vara efterbilderna.

• l i s a

Ojojoj! Nuuu behöver jag verkligen den här tråden igen! Jösses! *skärpning lisa* Det barkar utför med sämre och sämre matvanor. Men-bara-en-liten-smörklick-här-och-bara-en-middag-med-grillkorv-där... Ja ni kanske fattar.

Sen är det ju vääldigt roligt måste jag säga att kika in på folks presentationssidor här nu! Tycker väldigt mycket om nya "BT" och vill hänga kvar här ett tag till för att se hur det går för alla

HäppHäpp PeppPepp

• l i s a

Qozze... *hmfrhh* jag har "bara" börjat slarva med a l l t Jag behöver er!

Svar på tråden peppningstråd (del ii)