Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Bautis vigsel är kl 17.
tack
lykke: Vad behöver du hjälp med?
Linum: Jag tror att Tezz menade att om ni ska ha nåt att kasta, så kanske man kan göra såna saker som att klippa ut tyllrundlar, klippa till band etc... (Tezz: rätta mig om jag har fel!)
Är du färdig med bordsplaceringslapparna, eller ska ni kanske bara skriva ut dem på datorn? Om de ska dekoreras så är det ju nåt man kan göra innan, antar att du redan nu har koll på en hel del av de som ska komma?
Ska det göras nån bordsdekoration som kanske kan göras i förväg?
jo
vi har ju 9 bord som skall ha var sin meny. De skall helst sitta fastknipsade i en menyhållare (tror jag att det heter)
Meny hållare med träklump kostade 12 kr på Panudoro. Träklumparna var inte så snygga. Utan hållare var de billigare men i vad skall man då sätta dem? Menyerna är i a5. Pappbaksida och vanliga papper. Lite tungt så de skall helst inte välta
Tack Linum: jag ska kolla med henne!
Jag har sån ofantlig tur som gifter mig efter alla er, för nu kan jag använda alla era bra råd och kontakter! :) Var t ex och pratade med MissP:s make up artist (eftersom MissP pratat sig varm om henne) och hon var jättetrevlig! Hon gav mig en massa små prover på alla möjliga krämer och foundation från Face, så att jag kunda testa hemma eftersom jag aldrig testat Face's produkter innan. Om jag trivs med produkterna kommer jag nog boka henne!
lykke: kanske en liten glasskål med sand i, som du kan sticka ner hållaren i? och dekorera runtom med blommor, eller ljus...
lykke: Annars, kan du kanske spraymåla träklumparna med samma färg som dina bordsdekorationspinnar?
tack A. Sand är en bra idé. jag tittade på sådana med för kort pinne. Skall kolla på längre som jag tror fanns. De med klump var i mönster- stjärna- hjärta o något annat. Dete var mest därför jag inte gillade dem
Addiz: Jag förstod att det var det tezz menade, men vi har haft ganska kul åt en tråd där någon föreslog att man kunde kasta pärlsocker.
Mamma ska nog få sy lite löpare och sådant pyssel lite längre fram. Tiaran ska hon också får göra.