Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
*puss på magen*
Skönt att man kan verka smart nån gång i alla fall...
*fnissar* Jag e kittlig på magen!
Vad är det ni har panik med nu, tjejer? Är det häften och dyl eller är det något annat?
Linum: Jag har ingen panik. Inte just nu iaf! Fast jag är lite nervös över att tiden inte ska räcka till... Kom just fram till att jag måste fläta 18,9 meter hampatråd till mina servetter!! Hahahaha! Hur mycket är igentligen 18 meter?? Låter som en hel evighet juh! hahaha!
Freda: Tack för tipset om Hedens Guld! Mailade dom, fick superbra priser och jättebra leveranstider! *pözz*
nix ingen sådan panik. Skall träffa toastmastrar o vigselansvarig på söndag o gå igenom allt. Krögaren skall vi träffa nästa vecka för att gå igenom meny o så. Vigselprogram och menyer skall jag göra nästa vecka (ensam på jobbet*s*). Väntar på att sömmerskan skall ringa.
Säg till om jag ska korrläsa något. Ordpolisen till eder tjänst!
ja - jag skickar över skisserna på vigselprogram o menyer så snart som möjligt. tack. insåg att vi skrivit fel mobilnummer till en person i inbjudan.
Ha en trevlig kväll tjejer!
KRAM!
sköt om er- nu skall jag med gå hem. Träning o deckare tror jag väntar
Linum: jag har handlat massa fina manschettknappar på Ebay. Jag köpte 6 par, svarta emaljerade. Inkl frakt så gick det på 38:-/par... Här är en bild: cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&rd=1&item=260139645125&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=016
Vi ska fästa på små snöflingor, och så ska Leif, hans best men och toastmastern få varsitt par att ha på sig...