• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

God morgon go morron!

Carma: Ser framför mig hur ni står i ett hav av bubblor! *fniss* Nä, det är inte bra med för mycket av det goda!

Igår var vi på danslektion nr 2. Det var riktigt kul och riktigt klurigt! Vi lärde oss att svänga och det var svårt att hålla reda på fötterna. Klockan var ju ändå 8 och vi hade jobbat hela dagen efter nästa bara 6 timmars sömn (jag behöver helst 7-8 för att vara pigg) så det gick ändå bra! Nu måste vi bara hitta nånstans att öva på. Vårt vardagsrum funkar inte riktigt... hehe! Nån som har en danssal att låna ut?

• Addiz

Carma: jag tänkte köpa typ en bubbelflaska per två alt tre personer... Resten får bara titta på ;)

• TezzAmore

Carma: Hör med Nibla, de hade ju bubblor!

• Addiz

Hörni, hur säger man "kaffe med avec" på engelska?

• Carma07

Godmorgon

Funderar på att köpa en förpackning och då innehåller den 24 st flaskor. Vi är 50 st gäster plus några extra i kyrkan. Det borde ju räcka.

Tezz: Hur är det med Nibla förresten. Det var väl ett tag sedan vi hörde något nu?

Nides: Glömde ju skriva igår; Vad kul med möhippa. Är nyfiken och ser fram emot berättelsen.

• Carma07

Bauti: Vad tror du om framåt fem-sex-tiden idag? Mailar dig vägbeskrivning senare under dagen.

• TezzAmore

Carma: Har inte heller hört från henne på ett tag, men jag tror att det är bra! Hon skulle ju åka norrut på semester några veckor!

Igår köpte jag en onödig sak till bröllopet... jag köpte supercoola drinkpinnar! Hahaha! (hoppas länkarna funkar)

http://www.bodega.se/library/systemmodules/webshop/index.php?url=www.bodega.se/webshop/las_mer.php

http://www.bodega.se/library/systemmodules/webshop/index.php?url=www.bodega.se/webshop/las_mer.php

Me really like drinkpinns!

• FredagenDen13

Morning brudar!

TezzAmore:
    Vad bra att jag kan hjälpa till!
    Blir det Heden som fixar det?
    Jag lämnade in en annan ring där i samband med vigselringarna & de ringde igår, så jag skall hämta den i veckan.
    Ett arvegods, en guldring med en pärla, jättefin!

Jag måste erkänna att jag inte riktigt har kolla på när var & hur Puman gifter sig i morgon.
    Är det någon som e en bättre människa än jag?

• FredagenDen13

TezzAmore:

Tuffa ju!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4